אחרי השיחה, ניסיון להוביל אנשי עסקים מדובאי לתמוך בהפועל ב"ש

בעקבות סיום עידן אלונה ברקת, גורמים מנסים לתווך: "יש התעניינות גדולה בהשקעה בקבוצות ישראליות. בשלב הזה לא מדובר על מכירה". במועדון אישרו כי ספורי עשוי להישאר בסגל

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

אחרי השיחה הראשונית בין ראשי בית"ר ירושלים לנציגת שבאב אל אהלי מאיחוד האמירויות, עליה פורסם אתמול בספורט1, גורמים שונים מנסים לעניין אנשי עסקים מדובאי בתמיכה בהפועל באר שבע, אחרי ההודעה של אלונה ברקת על הקטנת ההשקעה.

אתמול התברר כי נציגת המועדון כבר פנתה לאנשים במועדון כדי לשמוע פרטים על משחק ראווה אפשרי, שעשוי להיערך בטדי. תחילה יצרו גורמים פוליטיים קשר עם גורמים באיחוד האמירויות, אולם מאוחר יותר התברר כי נעשה גם ניסיון לתווך בינם לבין ראשי המועדון כדי לזכות בתמיכה כלכלית.

גורם המעורב בפרטים אמר: "יש התעניינות גדולה בהשקעה בקבוצות ישראליות מצד קבוצת אנשי עסקים מהאיחוד. בשלב הזה לא מדובר על מכירה אלא על השקעה בלבד". בבאר שבע ציינו כי בשלב זה אין כל שיחות רשמיות בנושא, אך לא פסלו שיתוף פעולה אפשרי בעתיד. כידוע, בבית"ר ירושלים כבר אישרו כי משה חוגג ימריא לדובאי על מנת להיפגש עם אנשי עסקים.

בחזרה לבאר שבע. אוהד לויטה צפוי לערוך היום אימון מלא לקראת המשחק מול מכבי חיפה. במועדון שוחחו אתמול שוב עם אבי נימני במטרה להגיע להסכם עם לפחות אחד מהשניים – קייס גאנם או רמזי ספורי, עד המשחק ביום ראשון. כפי שפרסמנו, ספורי עשוי לחתום על ההסכם לאחר שהוגשה לו הצעה חדשה ולהישאר בסופו של דבר במועדון אחרי שניתן לו אור ירוק לעזוב והוא הודח מהסגל.

בבאר שבע אישרו את הפרסום כאן בנוגע למרסלו מלי ומריאנו בריירו, שצפויים לטוס עם הקבוצה לאלבניה לאחר שיעברו כבר ביום ראשון בדיקת קורונה. עדיין לא ברור האם יוחלט לרשום אותם ברגע האחרון לסגל. בשלב זה, למרות הסגר הצפוי בשבוע הבא, במועדון הבהירו כי ההכנות למשחק רגילות והם עובדים לפי פרוטוקול שנשלח אליהם.

מרסלו מלי, מריאנו באריירו | הפועל באר שבע

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי