גולסה בספק גדול לבני יהודה, דוניס שוחח עם השחקנים על תקרית הפנדל

אייל גולסה, איתי שכטר | מכבי תל אביב, רשמי

הקשר התלונן על כאבים בירך, דור פרץ צפוי לפתוח במקומו. המאמן, שהמתין לשובם של הנציגים בנבחרת כדי להתייחס לעימות בין בלקמן לכהן בהפסד לפ"ת ולהבהיר את כללי המשמעת החדשים, מתלבט בין ייני לבלטקסה בהגנה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מאמן מכבי תל אביב, גאורגיוס דוניס, אמר אתמול (חמישי) במסיבת העיתונאים בבלומפילד כי תקרית הפנדל בין יונתן כהן לניק בלקמן בסיום המשחק נגד מכבי פתח תקווה תיסגר בתוך המועדון. ואכן, באימון הערב אתמול בקריית שלום קיים המאמן היווני אספת שחקנים ארוכה ובה דיבר על אירועי מחזור הפתיחה והבהיר כי חוסנה של קבוצה הוא בחיבור הקבוצתי בין השחקנים, בתמיכה אחד בשני ושרק ביחד תוכל הקבוצה לנצח משחקים ולזכות בתארים.

למרות העובדה שעברו קרוב לשבועיים, לא מן הנמנע ששני השחקנים ייקנסו בשל התקרית ובשלב זה לא ברור אם השניים יהיו מחר בהרכב נגד בני יהודה (החל מ-20:25, ישיר בספורט4). דוניס שמר על שתיקה בנושא ורק לאחר שקיבל את כל סגל השחקנים מנבחרות ישראל, הבהיר את כללי המשמעת החדשים על המגרש, לפני ובסיום המשחקים.

בנושא המקצועי מסתמנים מספר שינויים בהרכב מחר נגד בני יהודה. דוניס טרם החליט האם לעניק מנוחה לשחקנים שחזרו מהנבחרת. היווני מתלבט בין שרן ייני למתן בלטקסה בהגנה, אך הבעיה האמיתית מבחינתו התגלתה בקישור: אייל גולסה, שהפגין יכולת טובה באימונים ואמור היה לקבל דקות ראשונות העונה, התלונן על כאבים בשריר הירך בסיום האימון וככל הנראה מי שישחק במקומו הוא דור פרץ. דבר נוסף שדוניס טרם הכריע לגביו הוא המערך, כאשר הוא עשוי לפתוח עם רביעייה בהגנה או לחילופין עם שלושה בלמים. אייל גולסה תורגל בהרכב הפותח לצדו של דן ביטון ויונתן כהן עשוי להיות ב-11 לצדו של איתי שכטר.

הרכב משוער: דניאל טננבאום, מאור קנדיל, איתן טיבי, שרן ייני (מתן בלטקסה), אנריק סבוריט, דן גלזר, דור פרץ (אייל גולסה), אבי ריקן, דן ביטון, יונתן כהן, איתי שכטר.

אייל גולסה, איתי שכטר, אבי ריקן | מכבי תל אביב, רשמי

בנושא אחר: המנכ"לית בפועל של מכבי תל אביב, שרון תמם, נבחרה לדירקטוריון של ארגון המועדונים האירופיים (ECA) באסיפה הכללית האחרונה. ארגון המועדונים הוא גוף בלתי תלוי, המייצג באופן ישיר ובלעדי מועדוני כדורגל ברמה אירופית והוא היחיד המוכר על ידי אופ"א. נשיאה של יובנטוס האיטלקית, אנדריאה אניילי, מכהן כיו"ר הדירקטוריון.

תמם אמרה: "כבוד גדול לקבל את תמיכתם של המועדונים ולייצג אותם. זהו הדירקטוריון בו מתקבלות החלטות המשפיעות על היבטים רבים בכדורגל האירופי, ובכוונתי לייצג לא רק את מכבי ת"א אלא גם את הכדורגל הישראלי.

"המטרה העיקרית שלי היא להשמיע את קולם של מועדונים כמו מכבי תל אביב ולהגן עד כמה שניתן על האינטרסים של מועדונים אירופים קטנים יותר. זה חשוב במיוחד לאור השינויים הצפויים במפעלים האירופיים ולנוכח הצרכים השונים של המועדונים המשתתפים במפעלים אלה", סיכמה תמם.

שרון תמם | מכבי תל אביב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי