דיווח באיטליה: קרוטונה מנהלת מגעים מול יונתן כהן

יונתן כהן | דני מרון

על פי מומחה העברות ג'יאנלוקה די מארציו, העולה החדשה מהסרייה א', עשויה לצרף את שחקן ההתקפה של מכבי תל אביב, רגע לאחר שהחתימה את החלוץ שהיה מועמד להפועל באר שבע

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

האם יונתן כהן בדרך לליגה האיטלקית? על פי העיתונאי ג'יאנלוקה די מארציו,  הידוע כמומחה לסוגיית העברות, שחקן ההתקפה של מכבי תל אביב מנהל מגעים מול העולה החדשה לסרייה א', קרוטונה.

הקבוצה האיטלקית שצירפה רק אתמול (שישי) את עמנואל ריבייר, שהיה מועמד רק לפני שנה להפועל באר שבע ובחר לבסוף להגיע לקוסנצה, מעוניינת לצרף שחקן נוסף בחלק הקדמי. יונתן כהן שהוציא רק לפני מספר חודשים דרכון פולני, לא ייחשב לזר – דבר שעשוי להקל משמעותית על המעבר.

אם כאן יחתום בקרוטונה יהפוך לישראלי הרביעי בסרייה א' אחרי טל בנין (ברשיה) ערן זהבי (פאלרמו) וסוף פודגראנו (רומא) ובסך הכל לישראלי השישי בארץ המגף יחד עם שי בן דוד ששיחק אשתקד בטרפאני קלצ'ו מליגת המשנה, ולירן ריגן בן ה-18 המשתייך לקבוצת הנוער של פרוג'יה.

השחקן הבולט אצל הקבוצה הצנועה מקלבריה הוא הבלם הארגנטינאי ליסנדרו מגאז'אן, שנרכש לפני עונה וחצי מבוקה ג'וניורס לאייאקס תמורת 9 מיליון יורו וכעת הוא מושאל לקרוטונה, גם אקס מנצ'סטר סיטי ופאלרמו אחמד בנאלי, נמצא בקבוצה.

יונתן כהן | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי