בכר: "תמיד קשה מול הקבוצות של אבוקסיס". רודריגס יהיה בסגל?

חוסה רודריגס | האתר הרשמי של מכבי חיפה

מאמן מכבי חיפה ינסה להשיג ניצחון שני בליגה מול קבוצתו לשעבר, הפועל באר שבע. הספרדי הרשים את הצוות המקצועי ועשוי לקבל דקות ראשונות, התלבטות בין חזיזה לאבו פאני. נורדשלנד דורשת דמי העברה על דוניו

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה שזכתה ליום מנוחה, תחזור היום לאימוניה לקראת המשחק מחר (ראשון, 21:00) מול הפועל באר שבע במסגרת המחזור השני של ליגת העל באצטדיון סמי עופר. על פי התכנון הראשוני, מכבי חיפה הייתה צריכה לערוך גם אתמול אימון, אך הוא בוטל לאחר החלטה של הצוות המקצועי לפיה השחקנים סובלים מעייפות.

לעומתם שאר הסגל, שני הזרים החדשים בוגדן פלאניץ' וחוסה רודריגס את התאמנו כאשר האחרון הפתיע לטובה את הצוות המקצועי והמאמן ברק בכר עשוי להציבו בסגל למשחק הקרוב נגד הקבוצה מבירת הנגב. מעבר לכך יחליט המאמן האם להמשיך באותם 11 ששיחקו במסגרת הליגה האירופית, או להעלות את דולב חזיזה על חשבונו של מוחמד אבו פאני שהרשים.

בכר עצמו אמר במסיבת העיתונאים: "יש פה בסיס טוב ועל זה הבאנו עד כה שני שחקנים שאמורים לייצר תחרות ובמידה הנכונה זה דבר טוב".

בוגדן פלאניץ', חוסה רודריגס | האתר הרשמי של מכבי חיפה

המאמן גם התייחס למפגש מול הקבוצות של אבוקסיס: "לכל קבוצה קשה מול אבוקסיס ומדובר באחד המאמנים הטובים שיש לנו וזהו אתגר גדול ונצטרך להגיע מוכנים".

על הבלם החדש: "פלאניץ הוא מקצוען ועשה אימונים אישיים עד שהגיע לכאן ואומנם זה נכון שהוא לא בכושר משחק אבל נייל קלארק לקח אותו כפרויקט וברגע שנבין שהוא בכושר משחק אז הוא יהיה בסגל".

ברק בכר עם יוסי אבוקסיס
ברק בכר עם יוסי אבוקסיס | עדי אבישי

המפגש המרגש מול האקסית: "זה לא עוד מועדון בשבילי וכבר שיחקתי מולם בגביע הטוטו. בכל מקרה מדובר במשחק שלישי רשמי אז הראש לייצר תוצאות טובות".

בינתיים במועדון רוצים להמשיך להתחזק, הן במגן נבחרת ישראל טאלב טוואטחה והן בשחקן נוסף במקומו של מוחמד עוואד שהושאל ללך פוזנאן. כפי שפרסמנו בחמישי, המועמד המועדף להחליף את עוואד הוא החלוץ הגנאי גודסוואי דוניו. האחרון שיחק בעונה האחרונה בנורדשלד הדנית ושם יש לו חוזה לעונה נוספת. הירוקים כבר פנו לקבוצה הדנית שדורשת דמי העברה והצדדים נמצאים במשא ומתן בתקווה שדוניו יהיה הזר הנוסף של בכר.

הרכב משוער: ג'וש כהן, ארנסט מאבוקה, עופרי ארד, עאיד חבשי, סאן מנחם, נטע לביא, מוחמד אבו פאני, יובל אשכנזי, צ'רון שרי, יאניק ווילדסחוט, ניקיטה רוקאביצה.  

גודסוויי דוניו | TF-Images/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי