חוסה רודריגס חתם לשנתיים במכבי חיפה, אקס מנצ'סטר סיטי מועמד

חוסה רודריגס | מכבי חיפה

הספרדי חתם רשמית וירוויח 300 אלף יורו לעונה, שמו של גודסווי דוניו הגנאי עלה. במועדון לא הסתנוורו מה-1:3 על ז'לייזניצ'אר, סיינסבורי בראיון בבלגיה: "הגיע מאמן חדש ואמר שיביא שחקן אחר בעמדה שלי"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

כצפוי, מכבי חיפה השלימה היום (חמישי) את צירופו של הקשר חוסה רודריגס, שחתם לשנתיים במועדון וירוויח כ-300 אלף יורו בכל עונה. הספרדי, אקס מכבי תל אביב, נחת בישראל לפני יומיים יחד עם אישתו ושני ילדיו הקטנים. הוא עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות ויהווה תוספת כוח משמעותית בסגל של המאמן ברק בכר.

הקשר גדל במחלקת הנוער של ריאל מדריד ואף רשם ארבע הופעות במדי הבלאנקוס. במהלך הקריירה שיחק בדפורטיבו לה קורוניה, מיינץ, מכבי תל אביב, פורטונה סיטארד מהליגה ההולנדית, גלאטסראיי ובעונה האחרונה שיחק בפואנלאבראדה מהליגה הספרדית השנייה. השחקן ערך את אימון הבכורה שלו.

לאחר ההודעה הרשמית של על החתמתו של רודריגס, הירוקים מחפשים חלוץ ולספורט1 נודע כי לאחרונה עלה שמו של גודסווי דוניו. הגנאי בן ה-25 שיחק בעונה האחרונה בליגה הדנית במדי נורדסאלנד. החלוץ, שיכול לשחק גם בכנפיים, גדל במחלקת הנוער של מנצ'סטר סיטי והושאל ליורגודן ופלקנברג מהליגה השבדית הבכירה. לאחר מכן עבר בהעברה חופשית לדנמרק, ובחצי השני של העונה הקודמת הושאל לדינמו דרזדן מהליגה הגרמנית השנייה. מאז הצטרף לנורדסאלנד בתחילת 2016, החלוץ כבש 26 שערים ב-76 הופעות ליגה.

גודסוויי דוניו | TF-Images/Getty Images
חוסה רודריגס | האתר הרשמי של מכבי חיפה
חוסה רודריגס, בוגדן פלאניץ' | האתר הרשמי של מכבי חיפה
חוסה רודריגס | מכבי חיפה, רשמי

הבלם טרנט סיינסבורי, שעזב הקיץ את הירוקים אחרי עונה אחת ועבר לקורטרייק, התראיין בתקשורת הבלגית ודיבר על תקופתו בכרמל: "הייתי בקבוצה חזקה שתמיד משחקת מול אצטדיון מלא, אבל אז הגיע מאמן חדש ואמר לי שהוא יביא מישהו אחר לתפקיד שלי. רציתי לחזור לשחק באירופה וקורטרייק התעניינה. התייעצתי עם רמי גרשון, ששיחק איתי בחיפה וגם הוא שיחק בקורטרייק בעבר".

בתוך כך, במכבי חיפה נראו הרבה חיוכים בתום המשחק אמש (רביעי) בו הירוקים גברו 1:3 על ז'לייזניצ'אר ועלו לסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית. למרות השמחה הגדולה, במועדון מודאגים ממשחק ההגנה ויודעים שהיכולת שהציגו לא תספיק למשחק הליגה הקרוב נגד הפועל באר שבע ולמשחק מול קייראט ביום חמישי הבא (שידור ישיר בספורט2).

צפו ב-1:3 של מכבי חיפה

"באירופה הכי חשוב לעבור שלב וזהו. אין ספק שיש לנו הרבה בעיות בשלב זה, בעיקר במשחק ההגנה. נהיה חייבים לפתור את זה במהרה", אמרו במכבי חיפה. בכרמל מקווים כי מי שיספק את הפתרון יהיה בלם הרכש בוגדן פלאניץ'. בהתחלה חשבו כי הסרבי ישחק רק בעוד מספר שבועות, לאחר שייכנס לכושר משחק, אך כעת לא מן הנמנע שהוא ישולב כבר נגד ב"ש ביום ראשון הקרוב, או לכל היותר בחמישי.

מי שזכה למחמאות רבות אחרי המשחק היה הקשר מוחמד אבו פאני, שהיה השחקן המסוכן ביותר של החיפאים על המגרש עד שהוחלף במחצית השנייה. מי שפינה את מקומו לטובת אבו פאני היה דולב חזיזה. במועדון סיפרו כי אחת הסיבות לספסולו הייתה העובדה שלקשר היו מספר פעולות לא טובות במחזור הראשון בליגה מול הפועל חדרה, שהכעיסו את הצוות המקצועי וגרמו לכך שהוא נכנס כמחליף.

דולב חזיזה | מאור אלקסלסי

בגזרת הרכש, זה לא סוד שסגנית האלופה מעוניינת להחתים את טאלב טוואטחה והנהלת המועדון מקווה להגיע להסדר עמו כבר בימים הקרובים, כאשר ההחלטה הסופית על צירופו תתקבל עד סוף השבוע. אם מגן הנבחרת לא יחתום, ברק בכר עשוי להחתים שחקן זר על העמדה הזו.

בכר ועוזריו מודאגים גם מהחלק הקדמי, במיוחד לאחר עזיבתם של מוחמד עוואד וסינטיהו סלליך. הנטייה כעת היא לצרף שחקן זר, אך גם אוסאמה חלאיילה מבני סכנין עדיין נמצא בתמונה, אם כי השיחות עם סכנין הוקפאו לאחר שהקבוצה מהמגזר דרשה כשבעה מיליון שקלים תמורת החלוץ. אותן שיחות עשויות להתחדש בקרוב בשל הדרישה של חלאיילה עצמו לעזוב את הקבוצה של אלדד שביט, אך בגל מקרה הבהירו בכרמל כי העסקה תצא לפועל רק בתנאי שסכנין תסכים לדרישות של מכבי חיפה

טאלב טוואטחה | Andrew Milligan/PA Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי