באשדוד הבהירו שיחזקאל ודוד יישארו, דריכות גדולה לקראת הפועל ת"א

במועדון מכוונים לפלייאוף עליון והצעד הראשון הוא שמירה על שחקני המפתח. בקבוצה מצפים למשחק מחר (20:30, ספורט3) לאחר ההפסד במחזור הפתיחה: "זה אתגר מיוחד והזמן להראות את השינוי שעברנו". משפתי ימשיך בשער

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

במ.ס אשדוד מקווים העונה להגיע לפלייאוף העליון בניגוד לאשתקד וההפסד במחזור הפתיחה 2:0 להפועל קריית שמונה היה מאוד מאכזב עבורם. כצעד ראשון במועדון יישמרו על שחקני המפתח. בקבוצה הבהירו כי צמד החלוצים דין דוד ושגיב יחזקאל, אינם למכירה. במועדון בונים עליהם כשחקנים חשובים שיכולים להצעיד את הקבוצה לפלייאוף העליון.

לאחר הפתיחה המאכזבת, הקבוצה של רן בן שמעון התכוננה שבועיים באופן אינטנסיבי לקראת המשחק נגד הפועל תל אביב מחר (ראשון, 20:30, ספורט3) באצטדיון בלומפילד, כאשר המאמן הרבה בשיחות אישיות כדי להחזיר את הביטחון והחוסן המקצועי. מי שיזכו לתשומת לב מיוחדת מהצד האדום הם עומרי אלטמן וארמנדו קופר.

בן שמעון הבהיר שוב ושוב לשחקניו כי סגל השחקנים איכותי והקבוצה שווה מקום בצמרת. "המשחק בבלומפילד הוא אתגר מיוחד וזה הזמן להראות את השינוי שלנו ביכולת ובחשיבה כמועדון", אמרו באשדוד. בקבוצה מקווים כי בלם הרכש ננאד צבטקוביץ' ישפר את משחק ההגנה של הקבוצה לצד טימותי אוואני. מעבר לכך הוחלט כי יואב ג'רפי ימשיך להמתין על הספסל כשרועי משפתי יפתח בין הקורות.

רועי משפתי
רועי משפתי. ממשיך בין הקורות | דני מרון

ההרכב המשוער: רועי משפתי, טום בן זקן, טימותי אוואני, ננאד צבטקוביץ', מונטרי קמאהני, פארס אבו עקל, רועי גורדנה, שלומי אזולאי, מוחמד כנעאן, שגיב יחזקאל ודין דוד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי