קבהא תקף: "טיפשים וחסרי אחריות". טויטו יפתח, ספורי מחוץ לסגל

מרואן קבהא | דני מרון

שחקן הפועל ב"ש ביקר את מדיניות הסגר, אחרי שהודיע כי הוא ובתו נמצאו שליליים לקורונה. המגן יחליף את שון גולדברג הפצוע נגד מכבי חיפה, הקשר טרם הגיעו להבנות עם המועדון והמו"מ בין הצדדים יימשך השבוע

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

מרואן קבהא שחרר היום (שבת) אנחת רווחה לאחר מספר ימים מדאיגים, בהם חשש כי בתו נדבקה בקורונה ובעקבות כך גם הוא. לאחר שתוצאות הבדיקות חזרו שליליות, קשר הפועל באר שבע הביע ביקורת על הסגר שצפוי להיכנס לתוקף החל מערב ראש השנה, באמצעות הסטורי בחשבון האינסטגרם שלו.

"אחרי שלושה ימי בידוד, הבדיקה שלי ושל הילדה יצאו שליליות בעקבות ילד מאומת קורונה בגן וחום של הילדה יומיים לפני ההודעה מהגננת, שהכניס אותנו ללחץ מטורף", כתב קבהא, "עכשיו אפשר לצאת ולחזור ולאימוני הקבוצה לפחות עד הסגר (טיפשים וחסרי אחריות). בריאות לכולם ותודה על הדאגה".

מנהלת הליגות בכדורגל כבר פנתה למשרד הבריאות ומשרד התרבות והספורט בבקשה להחריג את הענף ממדיניות הסגר ולאפשר לקבוצות להמשיך באימונים ובמשחקים. אם זה אכן יקרה, לקבהא צפויה תחרות כלל לא פשוטה על המקום בהרכב הפועל באר שבע, לאחר שלקבוצה הצטרפו לאחרונה צמד הקשרים הארגנטינאים, מרסלו מלי ומריאנו באריירו.

הסטורי של מרואן קבהא |

מחזיקת הגביע סיימה את ההכנות למשחק נגד מכבי חיפה מחר (21:00) ופרט לקבהא, היא תחסר כמובן את מלי ובאריירו שהחלו להתאמן ויעברו בדיקת קורונה לקראת הנסיעה ביום שלישי למשחק מול לאצ'י במוקדמות הליגה האירופית. גם רמזי ספורי לא יהיה בסגל ובשבוע הקרוב יימשך המשא ומתן בינו לבין המועדון, בתקווה להגיע להבנות ושהשחקן ישוב לשחק.

מבחינת ההרכב, ג'ונתן אגודלו עדיין רחוק מכושר מלא ולכן לא תורגל. אוהד לויטה כשיר ובעמדת המגן השמאלי יפתח דודי טויטו, זאת בעקבות הפציעה של שון גולדברג. עבור סינטיהו סלליך, שתורגל ב-11, לא מדובר בוודאי במפגש רגיל, לאחר שבמשחק הראשון נגד האקסית כבש את שער הניצחון. "הפרפרים עברו, הוא כבר לא מתרגש לשחק מול מכבי חיפה", אמרו בסביבתו של השחקן. אגב, הפעם האחרונה בה נפגשו הקבוצות במחזור השני הייתה לפני שלוש שנים. חיפה ניצחה אז ומי שכבש את אחד השערים לזכות הירוקים הוא סלליך.

הרכב משוער: אוהד לויטה, אור דדיה, מיגל ויטור, שיר צדק, דודי טויטו, דוד קלטינס, ז'וסואה, תומר יוספי, אלטון אקולטסה, סינטיהו סלליך, איתמר שבירו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי