בבאר שבע טוענים: תהיה תחרות גדולה, קבהא לא ייפגע

מלי ובריירו בדרך לארץ, אך לאבוקסיס אין כוונה לשחרר את הקשר שיתחרה על מקומו ברוטציה ("יצרנו תחרות עם תקציב קטן, אז באים בטענות?"). במועדון אישרו: סבג צפוי לעזוב

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע ממתינים לנחיתה של שני שחקני הרכש הארגנטינאים – הקשרים מרסלו מלי ומריאנו בריירו, שמועמדותם נחשפה בספורט1. השניים, שמנהלים משא ומתן מאז יום רביעי שעבר, אמורים לנחות מחר בישראל. מלי כבר נפרד מחבריו בארגנטינה והמסע שלו לישראל יחל היום (שלישי). כזכור, האופציות לרכישה עבור מלי ובריירו עומדות על 800 אלף יורו בסך הכל. "יש לנו סגל זרים מצוין", אמרו במועדון. "יחד עם ז'וסואה ואלטון, יש לנו את אחת הקבוצות הטובות בליגה בחלק הקדמי", הוסיפו.

כפי שפרסמנו אתמול, נאור סבג יעזוב את באר שבע, (קריית שמונה מתעניינת בו) ואילו במועדון טוענים כי מרואן קבהא ימשיך להיות חלק מהרוטציה. "הקבוצה פתוחה עכשיו לתחרות", אמרו בבירת הנגב. "בתחילת הקיץ היה נראה שהסגל לא מספיק טוב, אז עכשיו, כשיצרנו תחרות עם תקציב קטן בהרבה, באים בטענות?". 

במועדון מתכוננים למשחק מול לאצ'י (אגב, נאור סבג הוא זה שכבש את השער בניצחון 1:0 מולה בשנה שעברה) ב-17 בספטמבר ורמזי ספורי, שעדיין לא הגיע לסיכום על מתווה הקיצוץ, עשוי להיכלל גם הפעם בסגל.

עם קייס גאנם נרשמה התקדמות ובמועדון מקווים שיחתום השבוע על המתווה. במועדון שוקלים לצרף שחקן התקפה נוסף לסגל. אור דדיה מציג יכולת נהדרת ובמועדון מקווים שזאת תהיה עונת הפריצה שלו בקבוצה. "מה שיפה העונה, זה השילוב בין שחקני בית שיקבלו דקות לבין שחקני הרכש החדשים".

ז'וסואה, דוד קלטינס | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי