קלינגר: "המשחק נגד אשדוד חשוב מאין כמוהו". גוטליב לא צפוי לשחק

לאחר ההפסד במחזור הפתיחה ובצל מחאת האוהדים שתימשך, דריכות שיא בהפועל ת"א לפני המשחק מחר (20:30, ישיר בספורט3). המאמן הבהיר: "מנסים לשים בצד את הרעשים. תהיה קבוצה טובה". ליידנר ייעדר, הבלם יעבור בבקרה?

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב פתחה את העונה בצורה מאכזבת מאוד עם הפסד 2:1 להפועל כפר סבא ביכולת חלשה. האדומים מקווים מאוד לשים בצד את המחאה של האוהדים כנגד הבעלים ולצאת לפגרה בטעם טוב כשייארחו מחר (ראשון, 20:30, שידור ישיר בספורט3) את מ.ס אשדוד באצטדיון בלומפילד. בקבוצה מנסים לגרום לשקט אצל השחקנים ושהדברים מסביב לא ישפיעו.

אשתקד נכנעו האדומים 2:1 לאשדוד, אם כי זה היה במשחק חוץ. כבר עשור שלם שהפועל לא הפסידה ליריבתה מחר במשחק בית, אז נכנעה 2:0 בעונת 2010/11. מעבר לכך, האדומים מפחדים מהפסד שני ברציפות לראשונה מאז 1960.

גם לפני המשחק מחר צפויים להגיע אוהדים רבים למפגן מחאה נוסף מחוץ לבלומפילד, ובמקום תהיה גם משטרה ואנשי אבטחה שישמרו על הסדר בהתאם להוראת משרד הבריאות. ברמה המקצועית, אדי גוטליב, שחקן הרכש החדש, לא צפוי לשחק. גוטליב כבר התאמן והאדומים ינסו להעבירו בבקרה התקציבית. בכל מקרה, סיכוי נמוך מאוד שיפתח בהרכב. מי שייעדר הוא המגן השמאלי דורון ליידנר שנמצא בטירונות.

ניר קלינגר. לא שקט בהפועל | דני מרון

המאמן ניר קלינגר אמר: "עם כל הקשיים וכל הרעשים מסביב אנחנו מתכוננים או מנסים לפחות לנתק את השחקנים והצוות ולהתרכז במשחק. אין ספק זה לא קל אבל אנחנו בהחלט ממוקדים במטרה ומנסים לגשר על הפערים שנוצרו בתחילת העונה עם ההכנה הלא כל כך מסודרת שלנו, הצטרפות מאוחרת של שחקנים אבל בסופו של דבר אני חושב שנצליח לבנות כאן קבוצה טובה וחזקה. אולי זה ייקח עוד שבוע או שבועיים או שלושה".

המגן איאד אבו עביד: "היו שבועיים מאוד אינטנסיביים בהם עבדנו מאוד קשה, לקחנו את ההפסד לכפר סבא מאוד קשה, לא ככה רצינו לפתוח את הליגה אבל זה מאחורינו. יש לנו משחק חשוב מאוד מחר ונעבוד בו הכי קשה שאפשר כדי להשיג את שלוש הנקודות".

רז שלמה ושחקני הפועל תל אביב | אודי ציטיאט

ניצחון חשוב לפני הפגרה: "זה לא קל כשיש משחק ולאחריו פגרה והרצף נעצר אבל כל משחק הוא חשוב, במיוחד מחר. אנחנו רוצים לצאת לפגרה בטעם טוב וזה יקרה רק עם שלוש נקודות. במשחק בית במיוחד אנחנו רוצים לנצח, על אחת כמה וכמה".

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, איאד אבו עביד, סיאנדה קולו, רז שלמה, דני גרופר, עמנואל בואטנג, שי אייזן ארמנדו קופר, עומרי אלטמן, לבאן קוטאליה, עדן הרשקוביץ (שחר הירש).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי