הנהלת בית"ר למאמנים: גרסיה לא ימשיך. ורד שוחח עם השחקנים

עידן ורד | מאור אלקסלסי

הטרינידדי, שממתין לאולימפיאקוס, יישב ביציע מול חדרה בשני יחד עם קונטה. בעקבות הקיצוץ, הקפטן הסביר לחבריו: "לא נכון לצאת למלחמה", הצדדים ינסו להגיע לפתרון אחרי המשחק

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בצל השיחה הסוערת שהתקיימה ביום חמישי בין אלי אוחנה לשחקני בית"ר ירושלים, הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה קיימה הערב את האימון נוסף לקראת המשחק שלה מול הפועל חדרה ביום שני, משחק אשר קיומו עדיין מוטל בספק בעקבות הידבקותו בקורונה של מאמן היריבה, שרון מימר. במועדון ערים כל הזמן לנושא בדיקות הקורונה שעברו שחקני חדרה, אבל עד הודעה אחרת ההכנות למשחק נמשכות כרגיל.

שחקני בית"ר ימשיכו בניהול המגעים עם ההנהלה בנוגע לקיצוץ המשכורות שלהם מיד לאחר המשחק. הקפטן עידן ורד שוחח עם השחקנים והסביר להם כי לא נכון לצאת למלחמה מול המועדון, ושכדאי לנהל מגעים שקטים כדי להגיע לנוסחה שתניב פתרון. חלק מהם הסבירו כי לא יגלו סבלנות לטווח ארוך, ואם הנושא לא ייפתר, יצטרכו לפעול משפטית.

ליוואי גרסיה, שאמור לחתום באולימפיאקוס או בא.א.ק אתונה במהלך השבוע הקרוב, לא יהיה בסגל. אתמול דיווחנו כי סוכנו של השחקן ביקש להיפגש עם משה חוגג במטרה ללחוץ על סגירת המעבר. הנהלת המועדון הודיעה לדראפיץ' וברדה כי השחקן יעזוב ולכן אין צורך לבנות עליו להמשך ולאחר מכן יוחתם חלוץ, כשחלוץ זר וגיא מלמד על הפרק.

ליוואי גרסיה
ליוואי גרסיה | דוברות בית"ר ירושלים

גם אנטואן קונטה בחוץ עד שימצא קבוצה. פרט לשני הזרים, גם דן איינבינדר לא יהיה חלק מהסגל. אור זהבי עשוי למצוא את עצמו בחוץ גם כן כשטל בן חיים יפתח על הספסל. עידן ורד ערך אתמול אימון מלא ויהיה כשיר למשחק. הוא יפתח במקום שלום אדרי. במועדון החליטו שמיכאל אוחנה יחזור בהדרגה. בהגנה, ההתלבטות היחידה היא בין אורן ביטון לאורי מגבו. הראשון תורגל אתמול והאחרון במהלך השבוע. על פי התרגול, בקישור ישחקו אופיר קריאף, עלי מוחמד, חנן ממן וורד ובחוד אלירן עטר וגלאופילו פלייטר. שלומי אזולאי שלא נמצא בתכניות וצפוי לעזוב לא תורגל לאורך כל השבוע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי