עדיין מושלמת: 0:2 למכבי פתח תקווה על הפועל כפר סבא

הקבוצה של גיא לוזון השיגה ניצחון שני ברציפות על אף שלא הרשימה. חדידה כבש בפנדל בדקה ה-15 ותאי בריבו המחליף, 245 לאחר שעלה מהספסל, הכפיל אחרי מסירת עומק נפלאה של מוחמד הינדי (63)

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה ממשיכה בשלה. העולה החדשה, להזכירכם, מציגה מאזן מושלם אחרי 180 דקות בליגת העל. לאחר הניצחון על האלופה מכבי תל אביב במחזור הפתיחה, הקבוצה של גיא לוזון השיגה הערב (שבת) 0:2 על הפועל כפר סבא.

השער הראשון הגיע כבר בדקה ה-15: סודיק אטאנדה בלם הפועל כפר סבא לא הסתדר עם כדור הרוחב של ינון אליהו מצד ימין, נגע ביד והשופט הצביע על הנקודה הלבנה. גיא חדידה בעט בקלילות לרשת של איתמר ישראלי, 0:1.

כעבור שש דקות כמעט הצליחה כפר סבא להשוות, אלא שעומר פדידה נעצר על ידי אריק ינקו בתוך הרחבה. רגע לפני ההפסקה, ינקו הכשיל את אמאדו סוקונה ושחקן כפר סבא ספג צהוב מעידן לייבה בשל התחזות.,המהלך נבדק ב-VAR ולבסוף ההחלטה נותרה כפי שהייתה.

שחקני מכבי פתח תקווה חוגגים | דני מרון

למרות היתרון, גיא לוזון לא היה מרוצה ממה שראה וביצע שני שינויים – עמית מאיר הצעיר שהצטרף מהפועל תל אביב החליף את מוחמד סרסור ודניאל פלשר נכנס במקומו של אסמיר סוליץ'. דווקא כפר סבא כמעט כבשה כאשר קיזיטו סחט הצלה נוספת מינקו. גם עמיר תורג'מן ניסה לשנות כשבדקה ה-59 ביצע חילוף ראשון – למייאל אומו החליף את אור דסה המאכזב.

אולם, דווקא החילוף של לוזון הכריע את המשחק. תאי בריבו החליף את הקפטן חדידה והיה זקוק ל-245 שניות כדי לכבוש. החלוץ קיבל כדור עומק נפלא ממוחמד הינדי וכבש בקלילות, 0:2. פ"ת הורידה רגל מהגז. רז כהן כמעט כבש שער מצמק ובתוספת הזמן היה זה תורו של יהב אפריאט להחמיץ ברשלנות ממצב נוח כשבעט מעל השער. הקבוצה של עמיר תורג'מן איימה 16 פעמים על השער אך ללא הצלחה.

תאי בריבו כובש מול איתמר ישראלי | דני מרון
תאי בריבו | דני מרון
בן רייכרט מול ליאל עבדה | דני מרון

על אף שלא הבריקה והתקשתה מול הסגנון של כפר סבא, הקבוצה של לוזון סימנה V חשוב. במחזור השלישי היא תצא למשחק חוץ נגד מ.ס אשדוד. הקבוצה של עמיר תורג'מן, ששוב הייתה מעט רכה בחלק האחורי כמו במחזור הפתיחה, תארח את בני יהודה.

הרכבים

שחקני מכבי פתח תקווה חוגגים | דני מרון
רז כהן ועומר פדידה מאוכזבים | דני מרון

מכבי פתח תקווה: אריק ינקו, מרכוס דיניז, אור בלוריאן, מוחמד הינדי, ינון אליהו, אלביס סאקי, מוחמד סרסור (עמית מאיר, 46), גיא חדידה (תאי בריבו, 59), אור אינברום (אבדיאל ארויו, 74), אסמיר סוליץ' (דניאל פלשר, 46), ליאל עבדה

הפועל כפר סבא: איתמר ישראלי, טל מכלוף, סודיק אטנדה, אביב סולומון, טום שלח, אור דסה (מייאל אומו, 59), ג'ורג' פוצ'יבה, בן רייכרט (רז כהן, 69), עומר פדידה, אמאדו סוקונה (יהב אפריאט, 69), קיזיטו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי