גאורגיוס דוניס עצבני: "היינו רכים, מאוד כועס על השחקנים"

מאמן מכבי תל אביב זעם אחרי ה-2:2 נגד בני יהודה: "לא ייתכן שנקבל שערים בדקות הסיום". קנדיל: "אנחנו במומנטום לא טוב". אלישע לוי: "נעשה צדק". מורי על אי זימונו לנבחרת: "אני לא בין 12 הבלמים הטובים בארץ?"

(גודל טקסט)

לא כך קיוותה מכבי תל אביב לפתוח את העונה. במאזנה של האלופה רק נקודה אחת בתום המחזור השני, כאשר גם מהתיקו 2:2 נגד בני יהודה הערב (שבת), למרות שהיא הפכה פיגור ליתרון במהלך המשחק, הקבוצה של גאורגיוס דוניס לא יכולה להיות מרוצה, שכן היא שוב ספגה שני שערים והניצחון חמק ממנה בדקה ה-89.

באופן טבעי, דוניס זעם בסיום: "אני מאוד מאוכזב מהתוצאה בשני המשחקים האחרונים. לא ייתכן שבסגנון כזה של משחקים, נקבל שערים בדקות הסיום. אני מאוד כועס על השחקנים, ניסינו לשנות את המשחק, אבל בסוף היינו מאוד רכים. לא יכול להיות שניתן ליריבה לעשות דברים בקלות. בחמש או שש הדקות האחרונות, אחרי שכבשנו, לא נלחמנו, לא היינו ממושמעים ולא שמרנו על שלוש הנקודות. אני מאוד כועס על זה, השחקנים חייבים להבין שצריך להילחם על הכל ולתת 100%. גם 99% זה לא מספיק".

הטעויות בהגנה: "לא ראיתי איך עמדנו בגול הראשון. אני יכול להגיד שבחצי השני שיחקנו 3-4-3 ושינינו כמה דברים טקטיים. אני לא יודע מה הסיבה לאובדן הריכוז שלנו בסיום".

האם זה יספיק נגד ברסט: "כל משחק הוא שונה. מבחינה הגנתית אנחנו צריכים להילחם 93, 94 דקות. כל משחק חשוב. אני מאוד מאוכזב מהמשחק הזה, אבל חייבים לתקן את זה במשחק הבא כי חשוב מאוד להמשיך באירופה".

לא כך האלופה קיוותה לפתוח עונה | אריאל שלום

מאור קנדיל הוסיף: "כמובן שיש תחושה של פספוס, אנחנו רוצים לנצח כל משחק בליגה. לא תכננו לפתוח ככה את העונה, אבל ברביעי יש משחק שאין ממנו דרך חזרה. בליגה יש עוד 34 מחזורים, ננסה להיכנס למומנטום חיובי ונקווה יהיה בסדר".

הכעס של דוניס: "טבעי שהוא לא יהיה מרוצה. ברגע שיוצא 2:2 אני לא מכיר מאמן של מכבי ת"א שייצא עם תחושות טובות. כדורגל זה מומנטום, כרגע אנחנו במומנטום לא טוב. אנחנו מקווים שליגת האלופות תכניס אותנו למומנטום חיובי שיימשך לליגה. אפשר לעשות שינוי, יש רגעים פחות טובים ואי אפשר כל הזמן לשמוח. השער? לא מעניין".

שער מצוין שלו לא הספיק לניצחון | אריאל שלום

מאמן בני יהודה, אלישע לוי, סיכם: "קודם כל צדק נעשה, אם יש כזה דבר בכדורגל. היינו טובים מאוד היום, שיחקנו נגד קבוצה טובה מאוד וידענו להתגונן כמו שצריך, עם התקפות יפות מאוד ומצבים. ב-0:1 המשחק היה בשליטה שלנו. אחר כך מכבי נכנסו בכל הכוח, הפכו ואנחנו חזרנו בדקה האחרונה. הנקודה הגיעה לנו".

לא העזו מספיק: "תלוי איך מסתכלים על זה. העזנו מאוד. עשינו חילופים מאוד התקפיים, כי מכבי התחילה להמר וללחוץ קדימה וחשבנו שכך נוכל לבוא ולהבקיע את השני. אבל מכבי הפכה את המשחק וזה נהיה קשה מאוד. אתה יכול להיות מאוכזב מזה שאיבדנו את היתרון, מצד שני חזרנו בדקה מאוד קשה ובסך הכל אני לוקח את הדרך, אפשר להיות מרוצים".

בני יהודה נראית טוב: "יש לנו בסיס טוב והוכחנו את זה בסוף השנה שעברה, אנחנו ממשיכים את זה עכשיו. הדרך חשובה מאוד. רואים שבני יהודה זו קבוצה שיודעת מה היא רוצה על המגרש, עם הנעת כדור מסודרת ומאוד התקפית. אני חושב שאנחנו יכולים להיות טובים מאוד וארבע נקודות מתוך שני משחקים נגד סכנין ומכבי תל אביב זה טוב".

דן מורי | אריאל שלום

לסיום, דן מורי הסתכל על חצי הכוס המלאה: "יכולנו גם להפסיד אז כמובן שאנחנו שמחים על הנקודה. עשינו מאמץ אדיר היום, מכבי קבוצה ברמה מאוד גבוהה שמשחקת ממש התקפי. תמיד אתה רוצה יותר, אבל נקודה זה בסדר ונמשיך הלאה".

למה הוא לא מוזמן לנבחרת: "אני בין 12 הבלמים הטובים בישראל? אם כן, זה עונה על הכל כי זה מספר הבלמים שהזמינו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי