שכרו של מלמד קוצץ ללא הסכמתו, סגל תקף: "דחיית משחקים פוגעת בכדורגל"

גיא מלמד
גיא מלמד | אריאל שלום

המשחק נגד סכנין נקבע לשני, בעלי נתניה זעם: "כששני שחקנים שלנו נדבקו, לא עלה בדעתנו לשנות אתה מועד. אם המשחקים יידחו למעט מקרים חריגים זו מכה בלתי הפיכה". החלוץ קיבל רק 70% משכרו למרות שלא הגיע להבנות

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

במכבי נתניה קיבלו באכזבה מסוימת את ההחלטה של מנהלת הליגה לקיים את המשחק נגד בני סכנין מחר (שני, 20:00, שידור ישיר בספורט4). כזכור, המשחק שאמור היה להתקיים אמש (שבת) נדחה בשל הידבקותו בקורונה של אלדד שביט, מאמן היריבה, בנוסף לעובדה שתוצאות הבדיקות שעברו שחקני סכנין טרם התקבלו.

בעלי המועדון, אייל סגל, פרסם הודעה בעניין ומתח ביקורת על היריבה: "לפני כשלושה שבועות נמצאו שניים משחקי מכבי נתניה חיוביים לנגיף הקורונה. לרגע לא עלה במחשבתנו הרעיון לדחות את שני המשחקים בהם שחקני הקבוצה, נאלצו להיות בבידוד. ההפך, מאותו רגע שנודע לנו על האירוע, עשינו כל מאמץ על מנת להמשיך בשגרה, בעיקר כי עתיד הכדורגל הישראלי, תלוי בהמשך אותה שגרת פעילות".

בהמשך סגל ביקר את מה שקרה כעת: "עצירה או דחייה של משחקים(למעט במקרים חריגים), תגרום בסופו של הליך לעצירת כל פעילות הכדורגל בישראל, שמשמעותה יכולה להיות בלתי הפיכה. אני מצפה מראשי המועדונים ומכל העוסקים בדבר, לעשות הכל כדי שתהיה המשכיות, גם שלעיתים חלקים מאיתנו יפגעו, בסופו של דבר, במידה שכולנו נשמר על ההנחיות, זה יתאזן ועתידו של הכדורגל לא יפגע".

אלדד שביט | מאור אלקסלסי

עוד לפני ההחלטה הסופית ביקרו במועדון את ההתנהלות. "כבר ביום רביעי ידעו שאשתו של אלדד שביט הייתה חיובית לקורונה. במקום נורמלי, היו עושים לו בדיקה כבר באותו היום וכל ההליך הזה לא היה מתעכב. במקום זה, עיכבו הכל", אמרו במועדון

מקצועית, הקפטן אלמוג כהן שוב לא השתתף אתמול באימון הערב של הקבוצה, שכן הוא עדיין סובל מחולשה ומכאבים אשר מונעים ממנו להתאמן בימים האחרונים.

גיא מלמד קיבל את משכורתו האחרונה בקיצוץ של 30% משכרו, כך שלמעשה, למרות שעדיין לא הגיע להבנות עם הקבוצה, חוזהו קוצץ בדומה לשחקנים כמו חן עזרא ודני עמוס. החלוץ אינו בתוכניות של ריימונד אטוולד ונכון לרגע זה, אין מחשבות להחזירו לסגל.

השוער גולן אלקסלסי חזר במהלך השבוע להתאמן עם הקבוצה, לאחר שהסכים לקיצוץ של קצת פחות מ-20% משכרו. כעת, אלקסלסי ישתלב בחזרה בתכניות המקצועיות, אך יישאר במעמד של שוער שלישי ויילקח בחשבון רק במקרה שאחד משני השוערים האחרים ייעדר.

גיא מלמד
שכרו קוצץ מבלי שסוכם על כך | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי