הצעה פשרה לשחקני בית"ר: הכסף שקוצץ יעבור לתרומות

משה חוגג, אלירן עטר
משה חוגג, אלירן עטר | דני מרון

אחרי ההצעה לקצץ תמורת החזרת הארוחות, חלק מהשחקנים מתנגדים להצעת הפשרה החדשה, גורם טען: "חוגג לא צריך את הכסף". במועדון ממתינים להחלטה אם המשחק נגד חדרה יתקיים כמתוכנן

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

שחקני בית"ר ירושלים מקווים שייערך מחר המשחק נגד הפועל חדרה כמתוכנן וכך הם יוכלו לשים בצד עוד שבוע לא פשוט שעבר עליהם. כידוע, שחקני הקבוצה לא מקבלים את גזרת הקיצוץ עליה הודיע משה חוגג, אבל בינתיים ההכנות למשחק נמשכות כרגיל.

אחרי שהקפטן עידן ורד שוחח עם השחקנים והסביר כי לא נכון בעת הזאת לצאת למלחמה מול המועדון ויש להתאזר בסבלנות כדי להגיע לעמק השווה, השחקנים הבהירו כי יעלו למשחק ויתנו הכל כדי שהקבוצה תנצח, אולם המשא ומתן יימשך לאחר המשחק. אגב, משה חוגג שאמור להמריא לדובאי לאחר החג, עשוי לדחות את ההמראה בעקבות הסגר הצפוי. בבית"ר ממתינים להוראות החדשות ואז יתברר אם זה יוכל להמריא לפגישת העסקים. 

בחזרה לשחקנים. כזכור, אחת ההצעות שעלתה במהלך השיחה עם חוגג הייתה שהשחקנים יקבלו את הקיצוץ ובתמורה לכך יוחזרו הארוחות לבית וגן. חלק מהשחקנים הטיחו דברים לא נעימים באסיפה עם אלי אוחנה והסבירו כי לא יהיו מוכנים למתווה הזה, שאגב חלק קטן מהשחקנים כן הסכים לקבל. השיחות בין חוגג לעטר, ורד, קריאף וניצן יימשכו ובמועדון כבר ביקשו מהם שפרטי השיחה לא ייצאו החוצה.

אפשרות נוספת שעלתה בשיחה: חוגג יעביר את הכסף שקוצץ לתרומות. "חוגג לא צריך את הכסף", אמרו בבית"ר. "זה עניין של לקח. הוא לא רוצה ששחקנים יעלו ככה למגרש ויתבזו מול קבוצה מאלבניה". אחד השחקנים אמר: "מישהו זוכר לנו את ההגעה לאירופה? אני לא זוכר שהציעו לנו בונוס נוסף על ההגעה לשם או על הניצחון במחזור הראשון".

שחקני בית"ר ירושלים | בית"ר ירושלים, רשמי

בתוך כך, ליוואי גרסיה ממתין למעברו ליוון. במועדון כבר הבהירו למאמנים דראפיץ' וברדה כי השחקן לא בתכניות ויעזוב בימים הקרובים. גרסיה לא יהיה בסגל מחר וכך גם אנטואן קונטה. כפי שדיווחנו כאן, פרט לשני הזרים גם דן איינבינדר לא יהיה חלק מהסגל. אור זהבי עשוי למצוא את עצמו גם בחוץ כשטל בן חיים יפתח על הספסל. עידן ורד ערך אתמול אימון מלא, יהיה כשיר למשחק ויפתח במקום שלום אדרי. לעומת זאת, במועדון החליטו כי מיכאל אוחנה יחזור בהדרגה.

בהגנה, ההתלבטות היחידה היא בין אורן ביטון לאורי מגבו. הראשון תורגל אתמול והאחרון במהלך השבוע. על פי התרגול, בקישור ישחקו אופיר קריאף, עלי מוחמד, חנן ממן וורד ובחוד עטר וגלאופילו פלייטר. שלומי אזולאי שלא נמצא בתוכניות וצפוי לעזוב לא תורגל לאורך כל השבוע.

הרכב משוער: איתמר ניצן; שי קונסטנטין, אוראל דגני, דיוגו ורדסקה, אורן ביטון (אורי מגבו); עלי מוחמד, אופיר קריאף, חנן ממן, עידן ורד; אלירן עטר, גלאופילו פלייטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי