עדיין ללא נקודות: הפועל ת"א הפסידה 2:0 לאשדוד

יחזקאל העלה את האורחת ליתרון תוך 18 שניות וגורדנה חיכה עד לדקה ה-90 כדי להכריע את המשחק. מנגד, זיקרי רשם החמצה ענק בדקה ה-69. פתיחה איומה לחבורה של קלינגר

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב קיוותה להשיג הערב (ראשון) נקודות ראשונות העונה במשחק הבית נגד מ.ס. אשדוד באצטדיון בלומפילד, אך החבורה של ניר קלינגר נוצחה 2:0 על ידי הקבוצה מעיר הנמל ועד כה הפכה לקבוצה היחידה בליגה שרושמת צמד הפסדים.

ניר קלינגר רשם מספר שינויים בהרכב ונתן הזדמנות ללבאן קוטליה בחוד, סיאנדה קולו במרכז הקישור ומור נעמן בעמדת הבלם במקום רז שלמה. אך השינויים לא הועילו ואשדוד כבשה תוך 18 שניות את השער הכי מהיר בליגה בשנים האחרונות. רועי גורדנה ניצל חוסר ריכוז של סיאנדה קולו וחדר לכיוון הרחבה. שם מצא את שגיב יחזקאל שדחק מקרוב.

אך לאחר הכיבוש המוקדם הקצב נרגע באופן קיצוני ושתי הקבוצות לא הגיעו לשום מצב מסוכן כל המחצית הראשונה. בחצי השני קלינגר הכניס את רועי זיקרי שכמעט גמל לו בשער בדקה ה-70, לאחר שקיבל כדור על מגש מעמנואל בואטנג, אך החלוץ בעט ברשלנות לגופו של רועי משפתי. אשדוד חיכתה עד לתוספת הזמן כדי לכבוש את השער השני. שקטוס עלה קדימה להשוות לכדורגל קרן ודין דוד ניצל את חסרונו כאשר יצא למתפרצת שהסתיימה ברגליו של גורדנה, שכבש את אחד השערים הכי קלים שלו בקריירה.

אם דבר לא ישתנה בעקבות הסגר המתקרב והכדורגל הישראלי לא ייצא לפגרה כפויה, הפועל תל אביב תתארח בשבת אצל הפועל חיפה, שגם היא עדיין לא ניצחה העונה. מנגד, החבורה של רן בן שמעון, שהשיגה נקודות ראשונות העונה, תפגוש את מכבי פתח תקווה שנותרה מושלמת.

רן בן שמעון |
שחקני הפועל תל אביב | דני מרון

הרכבים

הפועל תל אביב: ארנסטס שטקוס, ניב סרדל, איאד אבו עביד, מור נעמן, דני גרופר, סיאנדה קולו (שי אליאס 86), שי אייזן (ארמנדו קופר 58), עמנואל בואטנג (שחר הירש 86), עדן הרשקוביץ (עומאר בראון 70), עומרי אלטמן, לבאן קוטליה (רועי זיקרי 57).

מ.ס אשדוד: רועי משפתי, טום בן זקן (זוהר זסנו 87), ננאד צבטקוביץ', טימותי אוואני (גיל כהן 74), מונטרי קמאהני, מוחמד כנעאן (באיו עזיז 61), פיראס אבו עקל, שלומי אזולאי, רועי גורדנה, שגיב יחזקאל (עידן דהן 87), דין דוד.

מהלך המשחק

דקה 1, אשדוד עלתה ל-0:1! וואו, כעבור 18 שניות בלבד גורדנה חטף לקולו באיזור קריטי, פרץ לרחבה והעביר מסירת רוחב מושלמת ליחזקאל שחדק מקרוב. איך האדומים יגיבו?

דקה 11: כנעאן בעט כדור ללא עוצמה מחוץ לרחבה, שטקוס קלט בקלות.

דקה 31: ניסיון נואש של גרופר מחוץ לרחבה, עלה לשמיים.

דקה 57: שלומי אזולאי בעט חזק מחוץ לרחבה וכמעט פגש את המסגרת.

שגיב יחזקאל |

דקה 57: שלומי אזולאי בעט חזק מחוץ לרחבה וכמעט פגש את המסגרת.

דקה 60: הזדמנות ראשונה להפועל תל אביב. האדומים לחצו את ההגנה של אשדוד והכדור הגיע לסרדל שבעט מזווית קשה לידיו של משפתי.

דקה 65: דני גרופר בעט כדור חזק מרחוק, תוך כדי שהוא הוכשל מרגליי עזיז. הבעיטה החופשית של אלטמן נעצרה בחומה.

דקה 69: מסירת עומק אדירה של עמנואל בואטנג הגיעה לרועי זיקרי שבעט ממצב נוח לידיו של משפתי, פספוס ענק לחלוץ.

דקה 90, אשדוד עלתה ליתרון 0:2! הפועל תל אביב שלחו שחקנים קדימה, ואשדוד ניצלה זאת עם מפרצת בזק של דוד שהגיעה לגורדנה שכבש מול השער החשוף את אחד השערים הכי קלים בקריירה שלו.

שחקני אשדוד | דני מרון
שחקני אשדוד | דני מרון
טימותי אוואני, לבאן קוטליה, דין דוד | דני מרון
ניר קלינגר | דני מרון
עדן הרשקוביץ | דני מרון
איאד אבו אביד | דני מרון
לבאן קוטליה, טימותי אוואני | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי