שחקנים בבית"ר: "אין טעם לקיום משחק". גרסיה מתקרב לא.א.ק

שחקני בית"ר ירושלים | דני מרון

בבירה ערים לעובדה שחדרה לא ערכה אימון מסכם, במנהלת מעדיפים שהמשחק יתקיים, אך במשרד הבריאות יחליטו עבורם. תמונת מצב לקראת המשחק, שבסכנת ביטול. איינבינדר ואזולאי זומנו לסגל הרחב. גרסיה

(גודל טקסט)

"במצב הקיים, אין טעם לקיום משחק. הצוות המקצועי של חדרה נדבק, גם אם השחקנים נמצאו שליליים – יש אנשי צוות שחיוביים לקורונה. הם לא ערכו אימון מסכם. אם זה היה קורה בצד שלנו, צריך להיות הוגנים – היינו אומרים שאין טעם לקיום משחק ומבקשים לבטל". כך אמרו היום (ראשון) שחקנים בבית"ר ירושלים לקראת ההכרעה הצפויה בזמן הקרוב בנוגע לקיום המשחק מול הפועל חדרה (שני החל מ-20:10, ספורט1).

קצת סדר. במנהלת הליגה אמרו היום כי ההחלטה תתקבל רק לאחר שמשרד הבריאות יעביר את חוות דעתו בנוגע לקיום המשחק. חוות הדעת צפויה להתקבל בין אחר הצהריים לשעות הערב. אימון חדרה לא יתקיים בכל מקרה הערב ובקבוצה של שרון מימר נרשמה פאניקה מסוימת בעקבות האפשרות שהמשחק יתקיים כסדרו. גורם במנהלת הליגה אמר כי "רק לאחר החלטה של משרד הבריאות, נוציא הודעה על קיום המשחק. המטרה היא לא לגרום לפערים לפני הסגר הצפוי, אך אם זה בלתי אפשרי ומשרד הבריאות יורה אחרת – כמובן שלא נקיים את המשחק".

משרד הבריאות, יש לציין, לא עושה הבחנה בין אם מדובר באיש צוות לבין שחקן, אך למנהלת ברור כי מדובר בעניין בעל ערך. "אם שני שחקנים נדבקו – אפשר לקיים משחק כמו שקרה במקרה של מכבי נתניה. אבל אם כל הצוות נדבק, יכול להיות שתהיה בעיה", אמרו. ההכרעה, כאמור, צפויה בשעות הקרובות.

בינתיים, סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה זימנו 21 שחקנים לסגל הרחב, ביניהם גם דן איינבינדר ושלומי אזולאי. רק מחר יחליטו המאמנים מי יהיו ה-18 שיירשמו למשחק וייתכן שאיינבינדר יישאר בחוץ.

שי ברדה וסלובודאן דראפיץ' | בית"ר ירושלים, רשמי

בנושא אחר, א.א.ק אתונה שיפרה עת הצעתה לבית"ר עבור ליוואי גרסיה. הירושלמים קיבלו הערב הצעה משודרגת של 2.5 מיליון יורו עבור 60% מכרטיסו של השחקן. בבית"ר מעריכים כי העסקה תיסגר עד מחר, לאחר שהיוונים שדרגו את ההצעה בעקבות הצטרפותה של אולימפיאקוס למאבק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי