"האם זה לעניין שנגיע לנתניה ונתחיל לפזר את הנגיף?"

שחקני בני סכנין | מאור אלקסלסי

מאמן סכנין אלדד שביט דיבר ב-103FM על הידבקותו בקורונה: "ברגע שזה דופק אצלך בדלת, אתה מדבר אחרת". על החלטת המנהלת לקיים את המשחק מול היהלומים: "לא רצינית. איך אפשר להיות רגועים? מרחף מעלינו סימן שאלה"

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

האזינו לראיון המלא

ימים סוערים עוברים על אלדד שביט וקבוצתו בני סכנין. המאמן נמצא חיובי לקורונה בסוף השבוע שעבר ובעקבות כך נדחה המשחק נגד מכבי נתניה, אותו החליטה המנהלת לקיים מחר (שני) על אף חוסר הוודאות הגדול במועדון מהמגזר, שם התגלה היום כי גם השוער המחליף, ראמי חמאדה, נדבק בנגיף. שביט התראיין הערב לתכנית הספורט של 103FM ולמרות הביקורות מצד אנשי נתניה, הבהיר: "ביום חמישי לא ידעתי שאני מאומת. רק ביום שישי נודע לי".

האם הוא חושש לבריאותו: "אני ואשתי שנינו חולים. אשתי מרותקת, יש לי דקירות בחזה, שזה סימפטום שיש לשוער שלי גם. אני חלש כל היום וחולה, חטפתי את זה".

המאמן התייחס להחלטת המנהלת לקיים את המשחק למרות הסכנות הכרוכות בכך: "לא מוצא ערך לקיום משחק. יש לנו כבר חמישה ימים ענן שמרחף מעל כל השחקנים וכל המועדון. מרגע שעשינו את הבדיקות ביום שישי וראמי נמצא חיובי, את כל הבדיקות שעשינו אפשר לזרוק לפח כי הוא היה עם הקבוצה ביום שישי ויש לנו שחקנים שמרגישים לא טוב. הבריאות פה לפני הכל ובחמישה ימים האחרונים הקבוצה לא מתעסקת בשום דבר, בטח שלא בכדורגל. מתאמנים, אבל סארי פלאח ועלי עותמאן הגיעו לאימון חולים, חסן חילו הרגיש לא טוב. פלאח היה עם ראמי באוטו בשבוע האחרון אז אנחנו לא יודעים, יש פה כל כך הרבה בלאגן".

אלדד שביט | מאור אלקסלסי

מה הפתרון: "קטונתי. אני בסך הכל חולה מאומת, אני לא צריך לתת פתרונות לאף אחד. יש ממונים על זה שמקבלים שכר. ההחלטה שהתקבלה לא רצינית. צריך למצוא פתרון אחר, תגידו לי אתם אם זה נשמע לכם ספורטיבי. זו לא הפעם הראשונה שאני מרגיש את זה. היה לנו את גנטוס ואוטין שיצאו חיוביים, עשינו כולנו בדיקות והמשכנו הלאה, אבל כל עוד יש את ראמי השוער שנמצא חיובי ואנשים שהו איתו, איך אפשר להיות רגועים? הכדורגל זה החיים שלנו והפרנסה שלנו, אבל צריך לחשוב מה עושים".

שביט סיכם: "הפרוטוקול אומר שכל עוד אתה שלילי, אתה בבידוד אבל יוצא לאימונים ולמשחקים. אני מבין שההקלות לטובתנו והכל בסדר. בסופו של דבר יש בריאות, שעם כל הכבוד היא לפני הכל. לפני כסף, לפני ספורט ותרבות ועסקים. יש שאלה מאוד פשוטה שעדיין פתוחה: האם זה לעניין שעכשיו אנחנו, כקבוצה שיש מאחורינו סימן שאלה מאוד גדול, נגיע למקום כמו נתניה ונתחיל לפזר את הנגיף? הרי אנחנו לא יודעים, יכול מאוד להיות שלפני שלושה-ארבעה ימים הייתי מדבר אחרת. ברגע שזה דופק אצלך בדלת, אתה מדבר אחרת לחלוטין".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי