קלינגר: "השער שספגנו היה כסילות לשמה, לא חשבתי שאהיה עם אפס נקודות"

מאמן הפועל ת"א לאחר ה-2:0 מול אשדוד: "יהיה מעליב לומר שהם היו טובים מאיתנו. ידעתי שיהיה קשה ועדיין חסרה לנו איכות". כמאה אוהדים הגיעו לאצטדיון וקיללו את שרון ניסנוב. בן שמעון: "צריך חיזוק נקודתי"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב שוב המשיכה את היכולת הרעה עוד ממשחקי קדם העונה. הערב (ראשון) קיוותה להשיג נקודות ראשון נגד מ.ס. אשדוד, אך רשמה הפסד מאכזב של 2:0 וכעת למאמן ניר קלינגר נותר כאב ראש רציני לקראת המחזורים הבאים.

במהלך המשחק הגיעו כמאה אוהדים לאצטדיון בלומפילד ובסיום המשחק הגיעו לפתח יציאת השחקנים וקיללו בעיקר את הבעלים שרון ניסנוב וקראו לו לעזוב: "ניסנוב לא יהיה בהפועל". אחרי 20 דקות האוהדים התפזרו והבטיחו להמשיך את המחאה בסביון ליד ביתו של שרון ניסנוב.

צפו בתגובות לאחר המשחק

ניר קלינגר אמר בסיום: "מהשניות הראשונות ועד הגול בתוספת הזמן ניסינו לעשות הכל, אבל חסרה לנו איכות בחלק הקדמי. הגענו למספיק למצבים כדי להשוות וגם לנצח אבל זו הבעיה הכי גדולה שלנו".

על מחאת האוהדים: "אני לא חושב שאני צריך להתייחס לזה, מבחינת המשחק זה לא השפיע, אני לא רוצה להשתמש במילים בוטות, אבל הגול שספגנו בדקה הראשונה הייתה כסילות לשמה. משם לקחנו את היוזמה במשחק, אבל כל ההחלטות שלנו  ברחבת ה-16 היו לא טובה, אנחנו עושים הכל הפוך ובגלל זה אנחנו לא מבקיעים. אבל אי אפשר לומר שאשדוד הייתה טובה מאיתנו, זה באמת מעליב".

פיראס אבו עקל, עמנואל בואטנג, דין דוד |

היכולת לא מרשימה: "לקחנו בחשבון שיהיה לנו קשה בהתחלה, לא חשבתי שאהיה עם אפס נקודות. אבל כמו שאני אומר תמיד, אני אף פעם לא מרים ידיים. אני נלחם בכל הכוח כדי לחזק את הקבוצה. כרגע אני אומר שבוע אחרי שבוע, זה לא מה שאני רוצה לראות. אבל כרגע זה מה שיש. אני לא חושב שלילי ובסופו של דבר הקבוצה תעלה על דרך המלך והניצחונות יגיעו".

"זה לא תירוץ. אני רק אומר שלקחנו את זה בחשבון, בשני המשחקים יכולנו לנצח. אנחנו כמו בשנה שעברה מתקשים לייצר שערים ונצטרך לעשות שינוי, אני לא רוצה לדבר על זרים וישראלים. אני פה כדי לעשות את העבודה וזה ייקח זמן אבל זה יגיע".

ניר קלינגר | דני מרון

המאמן המנצח, רן בן שמעון אמר בסיום: " אצל אשדוד אין הרבה ניצחונות של אופי, בעיקר יש הרבה כישרון. אחרי שהפסדנו את המשחק הראשון, היו משקולות עלינו והמטרה הושגה. לגבי היכולת אני אדבר איתם מאוחר יותר, אנחנו קבוצה הרבה יותר טובה ממה שהראנו היום".

יצרתם ציפיות: "אנחנו תמיד אומרים שהלחץ הגדול ביותר שצריך להיות הוא הלחץ שאנחנו שמים לעצמינו. אבל אשדוד לא תיקח אליפות או תגיע לאירופה, למרות שאני מאמין שנוכל להגיע בעתיד לאירופה. אחרי סיום העונה שעברה ייצרנו לעצמנו ציפיות. אבל היו לנו כל מיני טעויות קטנות שבגללן איבדנו נקודות. אנחנו צריכים לדעת לנצח והיום עשינו אותו".

רן בן שמעון, ניר קלינגר | דני מרון

חיזוק: "אנחנו צריכים להוסיף לסגל הזה שחקן או שניים, אבל זה בסדר. אני תמיד אומר אחרי הפסדים ואחרי ניצחונות שיש לנו סגל מצוין. אנחנו יודעים מה צריך לעשות ובסך הכל יש לנו קבוצה טובה".

רועי גורדנה, שכיכב עם גול ובישול סיכם גם הוא את המשחק: "באנו למשחק הזה קצת בלחץ ואני שמח שפתחנו את המשחק ממש טוב. אחרי זה הפועל תל אביב לא הגיעה למצבים כמעט בכלל, וספגה עוד שער בסיום ואנחנו מאוד מרוצים".

מה השתנה? "לא השתנה כלום, הגיע מאמן שאני מאוד מרוצה ממנו ונתן לי את המושכות ואני שמח שעד עכשיו אני מחזיר לו. יכול להיות שללא החילוף המפורסם, לא בטוח שרן היה מגיע. הציפיות? אני חושב שקצת התבלבלו בעונה הזאת, אשדוד היא קבוצה צעירה מאוד, אבל עדיין צריך לקחת את זה בפרופורציות, נוכל לדבר על מטרות רק במחזורים האחרונים".

עמנואל בואטנג, רועי גורדנה |

עוד באותו נושא: ניר קלינגר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי