המטרה של אשדוד: למכור את יעקב בריהון, רון שושן ובנצי מושל

השלושה נמצאים על המדף אך כעת זוכים לגישוש רק מקבוצות מהלאומית. בנוסף ישנו רצון להתחזק בקשר אחורי. משפתי אמור לפתוח גם במשחקים הבאים, חרף הגעתו של ג'ראפי

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

אנחת רווחה במ.ס. אשדוד לאחר ה-0:2 על הפועל תל אביב באצטדיון בלומפילד, אשר העניק לחבורה של רן בן שמעון נקודות ראשונות העונה וקטע רצף של עשר שנים בהם הקבוצה מעיר הנמל לא הצליחה לגבור על האדומים במגרש ביפו. אגב, גם אז השיגה אשדוד 0:2 משערים של סטפן קינגווה ומשה אוחיון.

גורם במועדון סיפר: "יש לאשדוד קבוצה שמתחברת ועדיין צריכה עוד את ההתאמות המקצועיות ואת סילוק הנאיביות על המגרש כדי להיות בחלק העליון. כולנו מקווים ומאמינים שהכדורגל לא ייעצר בשל הסגר ונגיף הקורונה, אסור לצאת היום להדממה של הכדורגל, אסור שהמראות מלפני מספר חודשים ישובו".

כעת המשימה המרכזית של הצוות המקצועי היא צירוף קשר אחורי נוסף כדי שיוכל לשמש כגיבוי לפיראס אבו עקל. בנוסף במועדון ינסו לשחרר מספר שחקנים שאינן בתוכניות להמשך העונה – חלק מהשמות הם יעקב בריהון, בנצי מושל ורון שושן. עם זאת, בינתיים לשלושה אין ביקוש בקרב קבוצות ליגת העל וכעת נעשה גישוש רק ממספר קבוצות בליגה הלאומית.

בנושא אחר, השוער יואב ג'ראפי ששוחרר באופן חד צדדי מהפועל תל אביב, פתח אתמול על הספסל של אשדוד ונכון לעכשיו רועי משפתי אמור להמשיך לשמש גם במשחקים הבאים כשוער ראשון.  

יואב ג'ראפי
יואב ג'ראפי. ימשיך על הספסל? | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי