שחקני בית"ר ערכו אימון ערב. דורשים מחוגג את כספם בחזרה

שחקני בית"ר ירושלים | בית"ר ירושלים, רשמי

לאחר דחיית המשחק נגד הפועל חדרה, במועדון מהבירה ממשיכים בהכנות ומחכים למועד החדש שייקבע. דראפיץ' על השינויים בסגל הקבוצה: "כמו רכבת הרים"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים הייתה אמורה לארח הערב (שני) את הפועל חדרה במסגרת המחזור השני בליגת העל, אך ההתמודדות נדחתה בעקבות הנחיית משרד הבריאות וזאת עקב מקרי קורונה רבים בשורות הקבוצה מהשרון. מועד חלופי למשחק יימסר בהמשך.

בהודעה הרשמית מטעם מנהלת הליגות נמסר: "משחק ליגת הבורסה לניירות ערך בין קבוצות בית"ר ירושלים להפועל חדרה, אשר תוכנן להיערך הערב במסגרת המחזור השני, נדחה עקב הנחיית משרד הבריאות וזאת עקב מקרי קורונה רבים בקבוצת הפועל חדרה".

בשל דחיית המשחק, שחקני הקבוצה קיבלו הודעה כי עליהם להגיע למתחם האימונים בבית וגן, על מנת לערוך אימון כושר. בבירה ממתינים להכרזת המועד החדש להתמודדות, וההכנות ייערכו בהתאם.

שחקני בית"ר ירושלים
שחקני בית"ר ירושלים | בית"ר ירושלים

בנושא אחר: אחרי שערכו הערב שחקני בית"ר אימון ערב בבית וגן, הם מתפנים כעת לטפל בנושא הקיצוצים בצורה משפטית. הם קיבלו חוות דעת משפטית, אך טרם הגישו כל תביעה בעניין ומסתפקים בינתיים במכתב התראה. בשלב זה, עידן ורד, אלירן עטר, אופיר קריאף ואיתמר ניצן מנהלים שיחות עם ההנהלה כדי למצוא פתרון לעניין. כזכור, בסוף השבוע חשפנו את פרטי השיחה הקשה שנערכה בין אלי אוחנה לשחקנים, במהלכה הם הודיעו לו כי הם מתכוונים לצאת להליך משפטי מול המועדון אם לא יימצא פתרון לעניין. כעת הם מתכוונים לממש את ההבטחה אם עד סוף השבוע לא יושג הסכם אחר. כזכור, השחקנים דחו אפשרות לקבל חזרה את ארוחות הבוקר בתמורה לקיצוץ וגם אפשרות של העברת הכסף לתרומה עלתה על הפרק.

עוד לפני שנודע כי המשחק לא ייערך, המאמן סלובודאן דראפיץ' התראיין לאתר הרשמי של בית"ר ירושלים ואמר: "זאת הרגשה חדשה ישנה. היינו פה בבית"ר. הרגשה נפלאה להכיר שחקנים חדשים, טובים ומוכשרים. עברנו שבוע לא קל, אבל היה קצב טוב באימונים ואני מקווה שזה יספיק נגד הפועל חדרה".

צפו ב-0:1 על הפועל חיפה

על היריבה, הפועל חדרה, הוסיף דראפיץ': "בליגה שלנו הכל פתוח. זאת עדיין התחלת העונה וקבוצות לא בכושר וכולן מחפשות את הנקודות. אנחנו משחקים בבית ורוצים לנצח. ניצחנו את הפועל חיפה 0:1 ואנחנו רוצים להגיע למשחק השני בכושר טוב. אנחנו לא בכושר הכי טוב שיש, אבל אני מקווה שזה יספיק לנו כדי לנצח".

על השינויים בסגל: "זה כמו רכבת הרים, לא קל להגיע לקבוצה בתקופה הזאת, אבל אנחנו רוצים להיות אופטימיים ולהסתכל על חצי הכוס המלאה, אנחנו מתארגנים תוך כדי תנועה ורוצים לעשות את הכי טוב שיש. בהזדמנות הזאת מאחל גם חג שמח ושנה טובה לעם ישראל ולכל האוהדים".

שי ברדה וסלובודאן דראפיץ' | בית"ר ירושלים, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי