"רוקאביצה רוצה להישאר בחיפה, אבל בכושר הזה לעולם אל תגיד לעולם לא"

ניקיטה רוקאביצה | מאור אלקסלסי

אחרי שהעלה את מאזנו לארבעה שערים ב-180 דקות ואת קבוצתו למקום הראשון, באוסטרליה התמוגגו מהחלוץ ותהו: "מכונת השערים הכי פורייה באירופה?"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

כושר ההבקעה האדיר בו נמצא ניקיטה רוקאביצה, שפתח את ליגת העל עם ארבעה שערים בשני משחקים ונראה כמעט בלתי ניתן לעצירה, מעורר הדים גם באוסטרליה: "האם חלוץ מכבי חיפה הוא מכונת השערים הכי פורייה באירופה?", תהו בתקשורת המקומית.

כזכור, חלוץ מכבי חיפה הבקיע אמש (ראשון) צמד נפלא ב-1:3 על הפועל באר שבע ודאג שהקבוצה של ברק בכר תתייצב בפסגת טבלת ליגת העל עם פער לא מבוטל של חמש נקודות מהאלופה מכבי תל אביב, אותה היא תארח בסמי עופר בעוד שני מחזורים לקרב ענקיות.

צפו בצמד של ניקיטה רוקאביצה

"ניקיטה הבקיע 15 שערים ב-1,013 דקות, כך שב-13 המשחקים האחרונים שלו בליגה הוא הבקיע כל 67 דקות בממוצע", נכתב בתקשורת האוסטרלית, שם טענו כי "הסטטיסטיקה המרשימה הזו מציבה אותו באותה נשימה עם החולציים הכי פורים באירופה". בכתבה ציינו שבפרק הזמן הנ"ל, רוקאביצה מחזיק בממוצעים טובים יותר מאשר שמות נוצצים כמו ג'יימי ורדי, סרחיו אגוארו וצ'ירו אימובילה.

האוסטרלים התייחסו גם לעתידו של רוקאביצה: "הוא אמר שהוא לא מתכוון לעזוב את ישראל והגיש בקשה לאזחרות לפני ארבע שנים, אבל בכושרו הנוכחי 'לעולם אל תגיד 'לעולם לא'. גם נבחרת אוסטרליה עלתה על הפרק: "למרות גילו (33), הוא פורץ דרך הדלת הראשית ובהחלט צריך להילקח בחשבון לקראת המשחקים שייערכו בעוד למעלה מחודש".

ניקיטה רוקאביצה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי