צפו בתקציר: מלדה כבש רביעייה, נתניה הביסה 0:7 את סכנין מוכת הקורונה

הקבוצה מהמגזר לא היוותה פקטור בהתמודדות ורשמה תבוסה משפילה. חלוץ היהלומים כיכב בתצוגת ענק, קניקובסקי הוסיף צמד וגם שחף הצטרף לחגיגה. חילו הורחק בדקה ה-40 בצהוב שני

(גודל טקסט)

עד לרגע האחרון לא היה ברור האם המשחק בין מכבי נתניה לבני סכנין יתקיים או לא וכלל לא בטוח שיקבלו את ההחלטה הנכונה לחדש את המשחק הערב (שני). בני סכנין שעלתה ללא המאמן אלדד שביט השוער ראמי חמאדה שנמצאו חיוביים לנגיף הקורונה וכן עלי עותמאן שנכנס לבידוד, נראתה חסרת אונים מול הקבוצה מעיר היהלומים ורשמה תבוסה משפילה של 7:0.

אבל זה לא אומר שלא צריך לפרגן ליריבה. נתניה שהפסידה 3:2 להפועל באר שבע במחזור הפתיחה, השיגה נקודות ראשונות דרך כדורגל מרהיב. בנוסף כבשה לראשונה מעל ארבעה שערים בליגת העל לראשונה מאז נובמבר 2011, אז כיכבה עם 2:6 אדיר על הפועל ראשון לציון.

דווקא סכנין פתחה לא רע והגיעה להזדמנות ראשונה במשחק מרגלי טוויזר, אך נתניה עלתה ליתרון מהיר בדקה ה-15, לאחר ניסיון הרמה של אברהם שהגיע לראשו של קניקובסקי ולמרות שהכדור הגיע לכיוון המסגרת, נראה שהשוער השלישי תומר הרן היה יכול למנוע את הכיבוש. כעבור ארבע דקות נתניה כבשה את השני – קניקובסקי הוכשל ברחבה על ידי גנאים ומלדה הכפיל עם בעיטה חזקה מהנקודה הלבנה.

שחקני מכבי נתניה | דני מרון

חמש דקות לסיום המחצית הראשונה, סכנין הרימה סופית ידיים לאחר שחילו הורחק בצהוב שני מיותר והותיר את קבוצתו ב-10 שחקנים. מכאן נתניה הגיבה עם שני שערים מהירים של קניקובסקי ומלדה שהשלימו צמדים כל אחד והורידו את נתניה ביתרון של 0:4 בתום 45 דקות.

במחצית השנייה סכנין החליפה את השוער הרן באבו ניל, בטענה שסובל מכאב ראש אך שוער הנוער הוציא כדור מהרשת בתוך שתי דקות בעקבות מהלך נפלא של עזרא הסתיים אצל קורין שכבש את החמישי ובהמשך מלדה רשם עוד צמד מהיר (70, 73) וסגר את הסיפור עם רביעייה אדירה.

לא ברור איך בני סכנין, שירדה למקום האחרון, תתאושש מהערב הזה, אך בשבוע הבא מחכה לה משחק קשה במיוחד מול המוליכה מכבי חיפה. לנתניה מנגד ממתין מפגש קשה לא פחות – האלופה מכבי תל אביב שמחפשת ניצחון ליגה ראשון העונה.

ריימונד אטוולד | דני מרון

הרכבים

מכבי נתניה: דני עמוס, עידו וייר, עומרי גנדלמן, אקינסולה אקיניימי (דולב אזולאי 53), זלאטן שחוביץ', אלעד שחף, אביב אברהם, גבי קניקובסקי (קווין פרייטר 68), חן עזרא (רועי קורין 68), לאמק בנדה (כארם ג'אבר 78), יונס מלדה.

בני סכנין: תומר הרן (מוחמד אבו אל ניל 46), מארון גנטוס, אוסבלדו הנריקס, חסן חילו (אדום 40), סארי פלאח, איקוום אוטין (איהב שאמי 46), איהאב גנאיים, עטאא ג'אבר (אמרי וולשמן 46), דין טוויזר, מוטי ברשצקי, אוסאמה חלאיילה.

אקינסולה אקיניימי | דני מרון
תומר הרן | דני מרון
שחקני מכבי נתניה | דני מרון

מהלך המשחק

דקה 3: הזדמנות ראשונה לסכנין, טוויזר שחרר בעיטה שטוחה מחוץ לרחבה שפגשה את הרשת החיצונית.

דקה 15, מכבי נתניה עלתה ליתרון 0:1! בנדה מצא את אברהם שהרים לקניקובסקי במצב נוח. הנגיחה של הקשר לא הייתה חזקה, אך שוער סכנין חסר הניסיון לא הצליח לעצור.

דקה 19, מכבי נתניה עלתה ליתרון 0:2! המארחת קיבלה פנדל לאחר שקניקובסקי הוכשל ברחבה על ידי גנאיים. מלדה ניגש לנקודה הלבנה ובעט שטוח לצד שמאל.

איהאב גנאיים | דני מרון

דקה 38: חאלילה ניצל טעות בהגנה ודהר עד לכיוון הרחבה, אך בעט חלש לידיו של עמוס.

דקה 40: מכה קשה לסכנין שנותרה ב-10 שחקנים לאחר עבירה מיותרת של חילו שהורחק בצהוב שני.

דקה 42, מכבי נתניה עלתה ליתרון 0:3! התקפה מושלמת של נתניה הסתיימה בבישול של מלדה בקניקובסקי שהשלים צמד.

דקה 45, מכבי נתניה עלתה ליתרון 0:4! יציאה רעה של השוער הרן אפשרה גם למלדה לכבוש את השני שלו ואת הרביעי לפני המחצית הראשונה.

שחקני מכבי נתניה | דני מרון

דקה 49, מכבי נתניה עלתה ליתרון 0:5! עזרא עשה כל העולה על רוחו במרכז הרחבה ומצא בעקב נפלא את שחף שכבש לרשת שת אבו אל ניל שהחליף את הרן במחצית.

דקה 70, מכבי נתניה עלתה ליתרון 0:6! כדור ארוך של קורין הגיע לפרייטר. החלוץ הג'מייקאני מצא את מלדה שהשלים שלושער.

דקה 73, מכבי נתניה עלתה ליתרון 0:7! מלדה שוב ניצל את חוסר הניסיון של אבו ניל והשלים רבייעה עם בעיטה מקרוב.

שחקני מכבי נתניה חוגגים | דני מרון
חן עזרא, עטאא ג'אבר | דני מרון
יונס מלדה | דני מרון
שחקני מכבי נתניה חוגגים נגד בני סכנין | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי