אבו יונס לספורט1: "אין זכות קיום למנהלת, יושבים שם אנשים שלא עושים כלום"

בעלי סכנין ביקר את ההחלטה לקיים את המפגש מול נתניה: "יש כאן איפה ואיפה, למה משחק אחד בוטל והשני לא? בושה איך שמתקבלות החלטות". סלע הוסיף: "המשחק לא היה ספורטיבי"

(גודל טקסט)

הערב (שני) במגרש בנתניה קיבלו את אחד המפגשים הכי חד צדדיים שנערכו בליגת העל מאז ומעולם. בני סכנין שעלתה בסגל חסר התארחה אצל מכבי נתניה וחטפה 7:0 מבזה – הפסד הליגה הגדול בתולדותיה. נתניה מנגד שהגישה שלוש נקודות ראשונות יכולה להיות מרוצה מהיכולת לאחר שכבשה שביעייה ראשונה מאז 1993 ותקווה להמשיך את המומנטום לקראת המשחק הקרוב מול מכבי תל אביב.

לאחר המשחק תקף יו"ר בני סכנין מוחמד אבו יונס את המנהלת כאשר אמר לספורט1: "אין זכות קיום למנהלת כי מתקבלות שם החלטות שגויות. יושבים שם אנשים שלא עושים כלום ומקבלים החלטות הזויות. יש כאן איפה ואיפה ולמה משחק אחד בוטל והשני לא? כי זה קרה שלא ניסו לשכנע את חדרה להתייצב למשחק ואת סכנין כן. פשוט נתנו לנו פקודה וזהו. אין לי צורך להיות במנהלת שיש שם אנשים בתפקידי מפתח שלא מקבלים שום החלטה. בושה איך שמתקבלות ההחלטות כאן וכיצד נהגו איתנו. לא נעבור על כך בשקט".

צפו בתגובות לאחר המשחק

עוד קודם לכן, עוזר מאמן בני סכנין, הראל סלע,  שעמד על הקווים במשחק דיבר לאחר התבוסה: "7:0 בטוח שלא הצדיק אבל היום הפועל חדרה לא שיחקה היום מסיבה אחת פשוטה, סוחר ספורטיביות. אנחנו מבחינה ספורטיבית לא היינו מוכנים, וגם קורונה זה מחלה של אי ודאות. אם שחקן שואל אותנו רבע שעה לפני שאנחנו יוצאים אם יש משחק, זה מסביר כמה המצב בעייתי".

"אני לא רוצה לקרוע את השחקנים שלנו, הם  עבדו, שיחקו טוב, אבל חטפנו גול ממתפרצת ומשם הכל התפרק, אני מספר לך את הסיטואציה, צריך למצוא פתרונות יותר אמיתיים. אין ספק שאם מצפים למשחק תחרותי, צריך לתת פתרון טוב יותר. ניסינו לתת הכל ובאמת ששום דבר לא מצדיק את זה, אבל ארמה אתכם אם אומר שההכנה הייתה מיטבית".

תומר הרן | דני מרון

על החלפתו של השוער תומר הרן במחצית: "זה לא פעם ראשונה שנאלצתי להחליף שוער במחצית, אבל מאמן השוערים אמר שהוא לא מרגיש טוב, וגם יכולה להיות לו בעיה מנטלית. למרות זאת אני מכיר אותו עוד מהנוער של הפועל חדרה ואני יכול לומר לך שהוא יהיה בין השוערים הכי טובים בארץ".

הליגה ממשיכה כרגיל: "אין בעיה שהמשחקים ישוחקו, מצד שאני אנחנו מצפים כאזרחים שאם מצפים שהמשחקים ימשיכו צריך לתת לנו תוצאות אחרי שעתיים. אי הוודאות הזאת זה משהו שמוציא אותך מפוקוס, אבל לפחות שמי שקובע שצריך לשחק שייתן פתרונות ראויים".

חן עזרא, עטאא ג'אבר | דני מרון

לעומת זאת מאמן מכבי נתניה ריימונד אטוולד אמר בסיום: "אני מאוד מרוצה מהתוצאה, ביקשתי מהשחקנים שלנו לתת עד הסוף והם עשו זאת. האם זה היה נכון לקיים את המשחק? אין מה לעשות, נגד בית"ר ירושלים אנחנו היינו עם שני שחקנים פחות, אבל צריך לשמח את הקהל בבית שרואה את המשחקים. לגבי השחקנים החדשים אני מאוד מרוצה מהם ואני בטוח שיראו טוב יותר בהמשך".

גבי קניקובסקי שכבש צמד הוסף: "לא יודע מה קרה, אנחנו עובדים קשה באימונים ואני שמח שזה בא לידי ביטוי על המגרש. אבל הליגה ממשיכה צריך לרדת לקרקע. לגבי החזרה למגרשים זה מאוד משמח, גם לאנשים בבית שיוכלו לראות כדורגל. אנחנו אוהבים לשחק ולהתאמן, העולם קצת משוגע ומסובך כרגע. שנה שעברה הייתה לי עונה די מאכזבת, עשיתי חשבון נפש והשנה אני רוצה לתקן את זה, אתם תראו אותי עובד ואני מאוד מרוצה במכבי נתניה וזה הכי חשוב לי".

ריימונד אטוולד | דני מרון
עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי