בנתניה כעסו לאחר שקיבלו מידע שלשחקני סכנין אין תסמינים

בקבוצה דרשו לקבל את תוצאות בדיקות החום של שחקני היריבה ושמעו כי הכל נבע מניסיון לדחות את המשחק. מחמאות למלדה שכבש רביעייה ולקניקובסקי, מהספסל יצאה הוראה לא לחגוג שערים אחרי ה-0:5. אשכנזי שלילי לקורונה

(גודל טקסט)

במכבי נתניה דיברו במהלך סוף השבוע האחרון על כך שהמשחק מול בני סכנין חשוב מאוד לביטחון העצמי של השחקנים, בידיעה שניצחון בו יוכל להעלות את מפלס הרוגע במועדון, אבל במועדון כלל לא ציפו לתוצאת 0:7 כל כך חד צדדית.

הבלם אקינסלה אקיניימי ערך הופעת בכורה מוצלחת והוחלף בשלב מוקדם כדי לצבור מנוחה, כאשר גם הזמבי למאק בנדה, שהוקפץ להרכב, היה שותף פעיל לשער הראשון, אולם למירב תשומת הלב זכו יונס מלדה (רביעייה) וגבי קניקובסקי (צמד) שהיו אדריכלי הניצחון. "מי ששם את יונס ואת גבי בליגת החלומות הרוויח", צחקו בנתניה בסיום.

אם מישהו ציפה לחגיגות בנתניה, בקבוצה הכבידו לאחר השער החמישי לצנן את ההתלהבות וביקשו מכל הנוגעים בדבר (שחקנים, כרוז וכו') להנמיך את הלהבות ולא להתגרות בשחקנים היריבה.

שחקני מכבי נתניה חוגגים | דני מרון

עיקר הסאגה סביב המשחק, נגעה בדחייתו ובטענות ודרישות סכנין לדחות את המשחק. כבר לפני תחילת המשחק, פנו בנתניה למשקיפה בדרישה לראות את בדיקות החום של כל שחקני היריבה ורק לאחר שכל הבדיקות יצאו תקינות, נרגעו במועדון מעיר היהלומים. אך לאחר מכן, בנתניה זעמו מאוד על היריבה לאחר שקיבלו מידע ממספר שחקנים בשורותיה,  כי לשחקני הקבוצה לא היו תסמיני קורונה והדבר נעשה במכוון על מנת להזיז את מועד המשחק.

"תמיד כיף לנצח ולקחת שלוש נקודות. אני שמח שגם יונס חזר להבקיע" סיכם בסיום גבי קניקובסקי. "כיף שהכדורגל ממשיך. כיף להמשיך לעשות מה שאנחנו אוהבים ודגם שהקהל בבית יוכל להמשיך לצפות בכדורגל בבית בסגר הלא פשוט הזה".

אם כבר קורונה: גם בקרב המארחת התחוללה דרמה לא קטנה כאשר חלוץ הקבוצה רון אשכנזי, ששב מהמסע עם הנבחרת הצעירה והתלונן על כך שלא חש בטוב. החלוץ, שסבל גם מחום, זימן לעצמו בדיקת קורונה, אך למרבה המזל, בדיקתו הייתה שלילית. החלוץ לא נכלל בסגל, לאחר שלא התאמן עם הקבוצה בימים האחרונים.

אלמוג כהן | דני מרון

משחקה הבא של הקבוצה יהיה רק בשבת הבאה (26.9) מול מכבי ת"א, כשהקפטן אלמוג כהן, שלא חש בטוב בימים האחרונים, ערך אתמול אימון כושר במועדון ואף נכח במשחק הניצחון כשבקבוצה מאמינים שהוא יוכל לחזור לאימונים בימים הקרובים.

נתניה תנצל את הפגרה הקצרה כדי לערוך ניסוי כלים נוסף ביום חמישי הקרוב, כשתארח את הפועל ת"א במתחם האימונים של הקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי