משה חוגג: "אני ערבי-יהודי, גזענות היא תוצאה של מוח רפוי"

משה חוגג
משה חוגג | דני מרון

הבעלים של בית"ר ירושלים התרגש מהסכם השלום שנחתם בין ישראל לאיחוד האמירויות הערביות ובחריין: "יש אנשים שהם אנטי ומקטרים על מה שאחרים עושים. אני אופטימי שאזעקות צבע אדום יהפכו תוך כמה שנים להיסטוריה"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

הסכם השלום בין ישראל לאיחוד האמירויות הערביות ובחריין נחתם הערב (שלישי) רשמית בבית הלבן שבוושינגטון. במקביל, בזמן הזה בוצע ירי רקטות מרצועת עזה לעבר ישראל ונשמעו אזעקות באשדוד ובאשקלון.

כידוע, הבוקר בית"ר ירושלים הוציאה הודיעה רשמית לפיה הבעלים, משה חוגג, ימריא בקרוב לאיחוד האמירויות וינהל משא ומתן עם קבוצת יזמים מאבו דאבי בנוגע להשקעה במועדון. ארגון אוהדי בית"ר, לה פמיליה, כבר פרסם הודעת התנגדות לכל העניין.

חוגג עצמו היה נשמע מאוד נרגש לאחר הפיכת הסכם השלום לרשמי היום. בעלי בית"ר פרסם פוסט בחשבון האינסטגרם שלו בו לעג לגזענים והביע אופטימיות גדולה לקראת העתיד במדינת ישראל והשלום האפשרי במזרח התיכון.

אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים | דני מרון

"הציניקנים והפסימיים ואלה שאנטי הכל יגידו שזה שום דבר אבל הם לא בונים כלום בעולם, רק מקטרים על מה שאחרים עושים", כתב משה חוגג. "אני לא יכול שלא להתרגש עבור הילדים שלי שאני רואה את סימני השלום במזרח התיכון, שלום תמורת שלום, אני פתאום אופטימי שתוך מספר שנים יש סיכוי לא רע שאזעקות צבע אדום כמו שקורות עכשיו יהפכו לחלק מההיסטוריה, תקציב הביטחון ינווט ברובו לתקציבי חינוך, בריאות ורווחה ואולי גם תרבות וספורט".

"אני ערבי יהודי", הצהיר בעלי בית"ר ירושלים. "אבא שלי נולד בטוניס והצד של אמא ממרוקו, סבתא שלי ז"ל דיברה ערבית, יש ערבים נוצרים ויש ערבים מוסלמים, גזענות היא תוצאה של בורות/מוח רפוי, בעזרת השם נתפלל להחלמתם של הלוקים במחלה הקשה ונמשיך אנו בדרך השלום, בדרך של ואהבת לרעך כמוך, בדרך של בנייה ויצירה. פוטנציאל מרגש מאוד. אמיתי מרגש".

View this post on Instagram

הציניקנים והפסימיים ואלה שאנטי הכל יגידו שזה שום דבר אבל הם לא בונים כלום בעולם, רק מקטרים על מה שאחרים עושים, אני לא יכול שלא להתרגש עבור הילדים שלי שאני רואה את סימני השלום במזרח התיכון, שלום תמורת שלום, אני פתאום אופטימי שתוך מספר שנים יש סיכוי לא רע שאזעקות צבע אדום כמו שקורות עכשיו יהפכו לחלק מההיסטוריה, תקציב הביטחון ינווט ברובו לתקציבי חינוך, בריאות ורווחה ואולי גם תרבות וספורט 😉 אני ערבי יהודי, אבא שלי נולד בטוניס והצד של אמא ממרוקו, סבתא שלי ז"ל דיברה ערבית, יש ערבים נוצרים ויש ערבים מוסלמים, גזענות היא תוצאה של בורות/מוח רפוי, בעזרת השם נתפלל להחלמתם של הלוקים במחלה הקשה ונמשיך אנו בדרך השלום, בדרך של ואהבת לרעך כמוך, בדרך של בנייה ויצירה. פוטנציאל מרגש מאוד. אמיתי מרגש.

A post shared by Moshe Hogeg (@moshehogeg) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי