החשש של שחקני בית"ר: עימות מתמשך בין המועדון ללה פמיליה

אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים | פרטי

מקורבי חוגג: "אחת המטרות של המשקיעים היא מלחמה בגזענות", בקבוצה חוששים שהארגון יגיע לאימון. אדרי שלילי לקורונה, אך יישאר בביתו, אזולאי וקונטה מבוקשים בקפריסין וטורקיה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

חילופי הדברים אתמול בין ארגון לה פמיליה למשה חוגג מעלים חשש במועדון לקראת יציאה לאבו דאבי. החשש הוא בעיקר מצד שחקני בית"ר ירושלים. הם חוששים ממראות חוזרים של אוהדים שמגיעים לאימון (לפני או אחרי הסגר, כמובן) או מביעים את עמדתם ברשתות החברתיות – מה שעשוי להשפיע על הקבוצה בהמשך העונה. חלק מהשחקנים מודעים לעובדה שההודעה שמסרו לאלי אוחנה ביום שישי האחרון, לפיה הם מתכוונים לתבוע את המועדון, בתוספת למאבק בגזענות, עשוי להוביל את בית"ר לדרך ללא מוצא.

בצד של חוגג אופטימיים. שם אמרו אתמול (שלישי) כי המשקיעים מאבו דאבי, בראשות המתווך סולימאן אל פאחים, כאן כדי להילחם באותה גזענות. הם סבורים שזה יביא לבית"ר לא רק כסף, אלא גם יוליד עתיד טוב יותר. בלה פמיליה ממתינים. הם רוצים לראות האם חוגג ימריא כפי שהבטיח לפגישה ואז יחליטו כיצד לנהוג. אם חוגג ימריא ביום חמישי, לפני החג, לאבו דאבי – או ייצא מיד לאחר הסגר, נראה כי בארגון לא יעבירו זאת לסדר היום ויתכננו להגיע לאימון.

ואם זה לא מספיק, לא מעט בעיות התרחשו באימון אתמול. שלום אדרי נשאר בבית ביומיים האחרונים בגלל בדיקת קורונה שעבר. השחקן קיבל תשובה שלילית וחש בטוב, אך בבית"ר לא לוקחים סיכונים והוא נאלץ שלא להגיע לאימונים. טל בן חיים (עניינים אישיים), עידן ורד (עבר צילום אולטרסאונד), שלומי אזולאי (התאמן בצד בטענה לפציעה) ושי קונסטנטין (חש ברע ולא התאמן) לא התאמנו. עדי תמיר חזר, אבל הדלילות בסגל הובילה את סלובודן דראפיץ' ושי ברדה לעלות ארבעה שחקנים מהנוער.

משה חוגג
משה חוגג. אופטימי לגבי העסקה | מאור אלקסלסי

אזולאי, אגב, מחזיק בהצעות מקפריסין. בבית"ר טוענים כי אומוניה ואפואל ניקוסיה הביעו לאחרונה עניין בשחקן. לגבי אנטואן קונטה, הוא עשוי לעבור לטורקיה (דניזליספור וגוזטפה מביעות עניין ועוקבות אחריו) אך טרם הוגשה הצעה רשמית לגביו.

ועוד בבית"ר, במועדון מנסים לפתור את סוגיית סנטיאגו אוקמפוס. המגן הצעיר בן ה-18 נמצא בפרגוואי, הוצאה עבורו ויזה, אך במועדון מנסים למצוא לו כרטיס טיסה כדי שיגיע לישראל. ימי הקורונה, מתברר, מקשים על הגעתו בשלב זה, אך במועדון מקווים שהבעיה תיפתר והוא יגיע בימים הקרובים לישראל. 

בווידאו: בית"ר מנצחת 0:1 את הפועל חיפה במחזור הפתיחה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי