איבו רודריגס מועמד לבית"ר ירושלים, ליוואי גרסיה נפרד

ע"פ דיווח בברזיל, הירושלמים פנו למתאוסיניו מאמריקה מיניירו, לספורט1 נודע שגם חברו של ליאור רפאלוב מאנטוורפן על הכוונת של דראפיץ' וברדה. החלוץ העלה פוסט לפני המעבר לאתונה: "תודה לאוהדים הטובים בישראל"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים ממשיכה בניסיונותיה להשלים את בניית הסגל לעונת 2020/21 והיום (רביעי) מהתברר שישנם שני קשרים, אחד ברזילאי ואחד פורטוגלי, שמועמדים להצטרף לקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה.

ב"גלובו ספורט" הברזילאי דווח כי הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' הגישה הצעה על הקשר מתאוסיניו (22) שמשחק באמריקה מיניירו מליגת המשנה, ובין הקבוצות מתנהל משא ומתן. במדי קבוצתו הנוכחית כבש הקשר 15 שערים ב-133 הופעות. גם סנטוס מעוניינת בשחקן, אך היא לא יכולה לרכוש אותו משום שהיא נענשה על ידי פיפ"א.

לספורט1 נודע לאחר מכן כי בבית"ר ירושלים מאמינים שיהיה ניתן לסגור את העסקה בימים הקרובים, בהנחה שקבוצתו תתפשר בכל הנוגע לתנאי העסקה. בבית"ר מספרים שהציעו לשאול אותו עם אופציית רכישה בתום העונה, אך בשלב זה במיניירו מתעקשים למכור אותו. גורמים שונים מנסים כרגע לתווך בין הצדדים במטרה להביא לסיום העסקה כבר בימים הקרובים.

מתאוסיניו
מתאוסיניו | Alexandre Loureiro/Getty Images

כעת, לספורט1 נודע ששחקן נוסף שהמועדון בדק לגביו לאחרונה הוא הקשר הפורטוגלי איבו רודריגס, קשרה של אנטוורפן בה משחק ליאור רפאלוב. הקשר בן ה-25 לא קיבל דקות העונה, אך בעונה שעברה היה שחקן חשוב ברוטציה כשרשם 22 הופעות.

בקיץ הקרוב יסתיים החוזה שלו בקבוצה ולספורט1 נודע שהוא מתלבט בין הגעה לבית"ר להצעה שהוא מחזיק מטורקיה. המועדון הבהיר לו כי הוא לא ישוחרר עד תחילת אוקטובר ולכן הוא בוחן את כל ההצעות עד שיקבל שחרור. הבעלים משה חוגג מעדיף את מתאוסיניו ורק אם המו"מ עם מיניירו לא יגיע לכדי סיכום בימים הקרובים, תנסה בית"ר ירושלים למצות את המגעים עם רודריגס.

בנושא אחר, ליוואי גרסיה שעובר לא.א.ק אתונה תמורת סכום שמוערך בכ-2.5 מיליון יורו, העלה פוסט פרידה מהירושלמים לאחר עונה אחת, רגע לפני החתימה הרשמית: "אני רוצה להודות לבית"ר ירושלים על כל מה שעשיתם בשבילי, בזמן הקצר שהיה לנו יחד קיבלתי רק אהבה. תודה לחבריי לקבוצה, לצוות המקצועי, ואת הטוב ביותר לאוהדים הכי טובים בישראל על התמיכה. תישארו בליבי לנצח #יאללה בית"ר"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי