בעקבות הקורונה: סכנין נגד חיפה נדחה, גם חדרה נגד ב"ש ובית"ר

שחקני הפועל חדרה | אודי ציטיאט

בעקבות ריבוי מקרי ההדבקה בסכנין וחדרה, כולל מקרים חדשים, המנהלת ומשרד הבריאות קיבלו החלטה לפיה פעילות הקבוצות תושבת עד להודעה חדשה. משחקיהן הקרובים יתקיימו בתאריכים חדשים שיימסרו בהמשך

(גודל טקסט)

מנהלת הליגות קיבלו החלטה דרמטית. בעקבות מקרי קורונה חדשים בבני סכנין והפועל חדרה (ונוספים לאלו שהתגלו במהלך סוף השבוע האחרון) והובאו היום (חמישי) לידיעת המנהלת ומשרד הבריאות, הוחלט כי בעקבות ריבוי מקרי ההדבקה – פעולות הקבוצות תופסק ומשחקיהן יידחו.

כידוע, בחדרה ארבעה אנשי צוות מקצועי התגלו כחיוביים לנגיף, וכך גם שלושה שחקנים ושני חברי הנהלה. היום התווסף חולה נוסף, שאף השתתף שלשום באימון הקבוצה ומעבר לכך ישנו שחקן נוסף שהתלונן על תסמינים ומכאן הגיעה ההחלטה של משרד הבריאות ומנהלת הליגות. בסכנין, מדובר במאמן אלדד שביט ובשחקנים מחמוד קנדיל, חסן חילו ובהג'ת בשיר, אך תסמינים הופיעו אצל שחקן נוסף.

סכנין וחדרה לא ייערכו אימונים ומשחקים לעת עתה, וכלל המחפשים לחולים ישהו בבידוד ביתי מלא בהתאם להנחיות משרד הבריאות. לקראת סוף השבוע הבא ייערכו בדיקות נוספות לשחקני ואנשי צוות הקבוצות ובהתאם לתוצאות יוחלט על המשך פעילות הקבוצות.

אלדד שביט | מאור אלקסלסי

בהתאם לכך – הוחלט לדחות את המשחקים הקרובים של הקבוצות. המשחק בין בני סכנין למכבי חיפה, שהיה אמור להתקיים ביום ראשון הקרוב במסגרת המחזור השלישי של ליגת העל, נדחה, כמו גם המפגש בין חדרה לבית"ר ירושלים, שהיה אמור להיערך בשבת הבאה. כזכור, המשחק הנ"ל היה אמור להתקיים ביום שני האחרון וכבר נדחה פעם אחת, וכעת זו הפעם השנייה.

גם המשחק של חדרה נגד הפועל באר שבע, שתוכנן ליום ראשון הקרוב, נדחה ויתקיים במועד אחר. התאריכים החדשים של המשחקים טרם ידועים ומועד חלופי למשחקים יימסר בהמשך לאחר החלטת משרד הבריאות על סטטוס פעילות הקבוצות..

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי