הפועל חיפה מחפשת קשר נוסף, אגאדה ולוי כשירים להפועל ת"א

וויליאם אגאדה | מאור אלקסלסי

חיים סילבס רוצה להתחזק בקשר התקפי ובמועדון מנסים למצוא את הפתרונות הכלכליים. הפציעות של החלוץ והבלם לא חמורות והם ישחקו בשבת הבאה מול האדומים. הקבוצה הבוגרת ניצחה את הנוער במשחק אימון

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה הציגה כדורגל טוב במחזור הראשון, אך הפסידה 1:0 לבית"ר ירושלים. במחזור השני היא איכזבה מול הפועל קריית שמונה, אבל לבסוף סיימה עם נקודה ב-1:1 מול הצפוניים. רק בשבת הבא הקבוצה תשחק מול הפועל תל אביב במסגרת המחזור השלישי של ליגת העל, כאשר היא תארח בסמי עופר ומקווה לרשום סוף סוף ניצחון ראשון לעונת 2020/21 – אחרי שגם בגביע הטוטו לא טעמה את טעם הניצחון במשך ארבעה משחקים

רגע לפני היציאה לחג, נערך משחק אימון מול קבוצת הנוער בו הבוגרים ניצחו 2:3. במחצית התוצאה עמדה על 0:2 לקבוצה הראשונה משערים של סער פדידה ומיקי סירושטיין, אך הנוער השווה בהמשך משערים של איתי בוגנים וג'בייר בושנאק. לבסוף, אפיק קטן כבש את שער הניצחון.

בר כהן, אשר הושאל ממכבי תל אביב וטרם זכה להזדמנות בליגה, הרשים כאשר בישל את שני השערים במחצית הראשונה. נס זמיר (עקירת שן), וויליאם אגאדה, עידו לוי, עדן בן בסט ודודו אלטרוביץ' נעדרו בגלל פציעות. אחמד דראושה ערך הופעה ראשונה לאחר שהחלים מהפציעה. אגאדה ולוי יעמדו לרשותו של חיים סילבס במחזור הבא מול הפועל ת"א ולא סובלים מפציעות חמורות.

חיים סילבס | מאור אלקסלסי

סילבס עצמו מעוניין להתחזק בשחקן נוסף ומחפש קשר התקפי. במועדון מנסים למצוא את האפשרויות הכלכליות להבאת רכש נוסף, וזאת מבלי לשחרר שחקן כזה או אחר. "אנחנו פועלים על פי מתווה האוצר ונראה שנוכל לצרף שחקן נוסף", אמרו בהפועל חיפה הבוקר (שישי).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי