דיווח: אולימפיאקוס בוחנת אפשרות לצרף את אנטואן קונטה

אנטואן קונטה
אנטואן קונטה | בית"ר ירושלים

המגן של בית"ר ירושלים, שנמצא בימים אלו בצרפת, מועמד לחזק את אלופת יוון, שעל פי הפרסום ב-SDNA מוכנה לשלם עבורו כמיליון יורו

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אולימפיאקוס פיראוס כבר ניסתה לצרף את ליוואי גרסיה מבית"ר ירושלים וכשלה, אולם יתכן שבכל זאת ישחק במדי הקבוצה העונה שחקן ששייך לצהובים שחורים. לפי פרסום הבוקר (שישי) באתר היווני SDNA, אלופת יוון בוחנת את האפשרות לצרף את אנטואן קונטה.

קונטה בן ה-26, שיכול לשחק כמגן ימני וכבלם, נמצא בימים אלה בצרפת מכיוון שגם כך הוא לא מיועד להישאר בבית"ר ירושלים ודורש לעזוב. למרות הצעות מטורקיה עליהן פרסמנו, אולימפיאקוס עשויה כעת להיכנס לתמונה ותסכים לשלם עבורו כמיליון יורו, שווי השוק שלו לפי הדיווח. כאמור, השחקן מחזיק גם בשתי הצעות מטורקיה, מדניזליספור ומגוזטפה, אולם מלכתחילה כיוון לליגה בכירה יותר ואולימפיאקוס עשויה לענות לו על צורך זה.

כאמור, בית"ר ירושלים מימשה הקיץ את האופציה על קונטה למטרת רווח, מתוך הבנה שהשחקן רוצה להתקדם אחרי שלוש שנים בישראל. הוא הגיע בפברואר 2017 מריימס, אליה עבר מפריז סן ז'רמן, ונחשב להבטחה גדולה בצרפת ואף שיחק בנבחרת הצעירה שלה, אולם האירוע הקשה בו היה מעורב, כשתקף עם אלת בייסבול עובר אורח ליד ביתו, הוביל למעצרו וגרם לכך שיעזוב את המדינה ולמעשה להגעתו לבית"ר.

אנטואן קונטה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי