גם אבו ריא חיובי לקורונה, סכנין תדרוש משחק חוזר מול נתניה

שחקני בני סכנין | מאור אלקסלסי

שרשרת ההדבקה במועדון נמשכת: גם שחקן ההגנה נדבק בנגיף, נכח בחדר ההלבשה ב-7:0 לנתניה. בקבוצה אוספים חומרים משפטיים: "הזהרנו את כולם לפני המשחק והתוצאות הגיעו". ארשיד וגאנם מועמדים

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

הצרות בבני סכנין לא נגמרות. שרשרת ההדבקה בקורונה נמשכת, כאשר היום (שבת) התברר כי גם עלי אבו ריא חיובי לנגיף, כך התגלה היום לאחר שעבר בדיקה ביום חמישי אחרי שהתלונן על תסמינים. הדבר מגיע אחרי שמוחמד אבו אלניל נדבק גם הוא והצטרף לחסן חילו, מחמוד קנדיל, ראמי חמאדה, בהג'ת בשיר והמאמן אלדד שביט.

אבו ריא, שחקן הגנה בן 23, לא נכלל בסגל בתבוסה הכואבת 7:0 למכבי נתניה, אשר כונתה במועדון "משחק הקורונה". עם זאת, אבו ריא תלווה לשחקנים במשחק האחרון והתאמן יחד איתם עד אליו. כמו כן, הוא שהה בחדר ההלבשה במהלכו יחד עם חבריו. אגב, גם איהאב גנאים התלונן על תסמינים, עבר בדיקת קורונה ותשובה אמורה להגיע בהמשך היום.

הסערה סביב המשחק מול נתניה גוברת, ובסכנין מתכוונים לדרוש משחק חוזר. במועדון ציינו כי נציג הנהלה יחד עם היועץ המשפטי אוספים חומרים ובודקים אופציה לצאת להליך משפטי בנוגע ל"משחק הקורונה" מול נתניה וגורם בקבוצה אמר לספורט1: "אין סיכוי שנעבור על זה. מדובר כאן בחיי אדם ולא היה קורה כלום אם המשחק מול נתניה היה נדחה. הזהרנו את כולם לפני המשחק והתוצאות הגיעו".

במקביל, בסכנין גם חושבים על רכש ומחפשים חיזוק לחלק הקדמי. בראש הרשימה נמצא שחקן הפועל רעננה, כרם ארשיד, אבל בשלב זה ישנם פערים כספיים בין הצדדים. גם שמו של קייס גאנם עלה במידה שהפועל באר שבע תחליט להשאילו.

קייס גאנם
קייס גאנם | הפועל באר שבע

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי