בהיעדרם של חדידה ובר: לוזון יפתח עם שלושה בלמים נגד אשדוד

גיא לוזון | דני מרון

קפטן העולה החדשה נמצא חיובי לנגיף הקורונה: "מרגיש טוב יותר מיום ליום שעובר". המאמן יעלה במערך שהוכיח את עצמו נגד מכבי ת"א והפועל כפ"ס על מנת להישאר עם מאזן מושלם אחרי שלושה מחזורים בליגה

(גודל טקסט)

לאחר סוף שבוע בו במכבי פתח תקווה עסקו בהימצאותו של הקפטן גיא חדידה חיובי לנגיף הקורונה, העולה החדשה לליגת העל תתארח מחר (שני, 19:00) אצל מ.ס אשדוד במטרה לשמור על מאזן מושלם במסגרת המחזור השלישי בליגה.

"היה לנו מזל גדול שלא היו נדבקים בקבוצה, במיוחד אחרי שחדידה בא במגע עם השחקנים, אבל העובדה שהוא לא התאמן עם הקבוצה מאז המשחק מול הפועל כפר סבא באה לטובתנו" אמרו במועדון.

חדידה עצמו שוחח עם חבריו בסוף השבוע ועדכן אותם: "אני מרגיש יותר טוב בכל יום שעובר. זה אתגר, אבל אצא ממנו מחושל". בהיעדרו של חדידה וגם בהיעדרו של הקשר ארד בר, שעדיין ממתין לקבל זריקה כדי להקל על כאביו באזור האגן, לוזון תרגל באימונים האחרונים מערך של שלושה בלמים, אשר הוכיח את עצמו במהלך החצי השני נגד מכבי תל אביב, וגם נגד כפ"ס.

גיא חדידה | דני מרון

דניאל פלשר, שנכנס כמחליף בשני המשחקים, צפוי לפתוח במרכז ההגנה, לצד אור בלוריאן ומרכוס דיניז, כאשר מוחמד סרסור ימשיך בקישור האחורי. בחלק הקדמי, ליאל עבדה יהיה חלוץ שפיץ, לצידו של אור אינברום, כאשר פ"ת עתידה לשחק במערך 5-3-2, במטרה לצאת עם שלוש הנקודות נגד הדרומיים.

הרכב משוער: אריק ינקו, ינון אליהו, מרכוס דיניז, אור בלוריאן, דניאל פלשר, מוחמד הינדי, אלביס סאקי, מוחמד סרסור, אסמיר סוליץ', ליאל עבדה ואור אינברום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי