תורג'מן: "אנשים רוצים לראות כדורגל, גם אם זה בבית"

עמיר תורג'מן | אודי ציטיאט

מאמן הפועל כפ"ס דיבר לקראת בני יהודה והפתיע כשתרגל את קיזיטו ודסה מחוץ להרכב. טום שלח בספק, דנינו ושור הצעיר בכוננות. הופעת בכורה בסגל לקרפאלה סיסוקו. איתמר ישראלי: "התכלית של המקצוע היא לשמח אנשים"

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

לאחר ההפסד במחזור שעבר למכבי פתח תקווה, הפועל כפר סבא תארח מחר את אחת הקבוצות היותר טובות בפתיחת העונה, בני יהודה, ותנסה לחזור למסלול הניצחונות.

המאמן עמיר תורג'מן יחסר במשחק את הקשר טריקו גטהון, שעבר צילום וסובל מקרע קטן בשריר האחורי, מה שיגרום לו להיעדר שבוע נוסף. גם המגן הימני טום שלח לא התאמן וסובל מרגישות בשריר הבטן, כשעומר דנינו עשוי לפתוח במקומו בעמדת המגן הימני אם לא יהיה כשיר. מי שתורגל ועשוי לקבל את חולצת ההרכב הוא הקשר האחורי איתי שור, אשר בקבוצה בונים עליו רבות העונה כאחד משחקני הבית שיעשו את קפיצת המדרגה.

גם הקשר יהב אפריאט עשוי לפתוח, כאשר אור דסה וקיזיטו, בצעד מפתיע, היו אלו שתורגלו מחוץ להרכב. החלוץ הגינאי, קרפאלה סיסוקו, שהתאמן עם הקבוצה, צפוי לערוך הופעת בכורה בסגל.

עומר פדידה, אור דסה, טום שלח | אודי ציטיאט

"אנחנו חיוניים למשק ולציבור ובסופו של דבר אנשים רוצים לראות כדורגל גם אם זה בבית", התייחס המאמן עמיר תורג'מן לסוגיית משחקי הכדורגל בזמן הסגר. "יהיו משחקים, יהיה מתח ועניין ואני חושב שזה טוב לציבור. טוב גם לנו שלא נקטע הקצב של השחקנים. הכול תלוי בבריאות ובהחלטות של משרד הבריאות. הכי חשוב שכל השחקנים יהיו בריאים ללא קורונה וללא תסמינים ולא כמו במשחק של סכנין, שם היה טעם נפגם".

על החיבור בקבוצה: "עברנו שני משחקים בלבד, כך שצריך קצת זמן לראות אם הקבוצה בקו עלייה שזה מה שאנחנו מצפים ורוצים. הגענו לליגה בצורה טובה ובמשחק מול פ"ת היינו פחות טובים. חובת ההוכחה עלינו לחזור להיות קצביים מול קבוצה טובה. נצטרך להיות בשיא המוכנות".

על היריבה בני יהודה: "בני יהודה קבוצה טובה ומאומנת. יהיה לנו קשה וראינו את זה בגביע הטוטו. יש שמונה קבוצות שכל אחת יכולה לנצח את השנייה ביום נתון ולכן נצטרך להגיע דרוכים ומוכנים".

שחקני הפועל כפר סבא | אודי ציטיאט

גם השוער איתמר ישראלי דיבר לקראת המשחק ודיבר על התקופה המוזרה: "זו סיטואציה לא פשוטה. אנחנו רואים הרבה שחקנים שנדבקים פתאום, אבל אנחנו חייבים להמשיך. זו השפיות במדינה בקרב אוהדי הספורט. התכלית של המקצוע הזה היא ליהנות ולשמח אנשים אחרים. בתקופות כאלה יש לזה ערך מוסף".

על המפגש מול האקסית: "מאז שעזבתי את בני יהודה שיחקתי מולם כבר כמה פעמים. הקבוצה שלנו היא קבוצה טובה. זה עדיין לא מביא לנו נקודות ונצטרך להביא נקודות אם נרצה להתברג בצמרת או במרכז הטבלה ומעלה. נצטרך לשדר יציבות, כי אם ננצח ואז נפסיד אז זה לא יחזיק מים".

הרכב משוער: איתמר ישראלי, עומר דנינו, סודיק אטנדה, טל מכלוף, אביב סולומון, ג'ורג' פוצ'יבה, בן רייכרט, איתי שור, עומר פדידה, יהב אפריאט, אמדו סוקונה.

איתמר ישראלי | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי