שועה לא חש בטוב ולא הגיע לאימון, רוקאביצה סוחט התעניינות

חלוץ מכבי חיפה עשוי לעבור בדיקת קורונה ונמצא בספק לרוסטוב ביום חמישי. האוסטרלי מעורר עניין וביפן ובסין וייתכן כי יקבל זימון מחודש לנבחרתו. פלאניץ' בתמונת ההרכב למשחק ברוסיה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה עברה בצורה מרשימה את שתי היריבות הראשונות שלה בליגה האירופית, בעיקר הודות ליכולת הטובה של ניקיטה רוקאביצה בפתיחת העונה, אולם במועדון מודעים לכך שביום חמישי ברוסיה הסיפור נגד רוסטוב כבר יהיה שונה לחלוטין. מכבי חיפה תצא לרוסיה ביום שלישי, אבל צוות הסקאוטינג של המועדון כבר עורך מעקב צמוד אחר הקבוצה הרוסית ומעביר את הרשמים למאמן ברק בכר.

בינתיים, ירדן שועה לא הגיע היום (ראשון) לאימון הקבוצה לאחר שהתלונן כי אינו חש בטוב. בכר יחליט מחר אם להכלילו בסגל לרוסטוב לאחר שיתייעץ עם הצוות הרפואי של המועדון, אשר עשוי לבקש מהחלוץ לעבור בדיקות קורונה. כזכור, שועה לא שותף ב-1:2 על קייראט הקזחית ביום חמישי האחרון וישב במשך 90 דקות על הספסל.

הרכב למשחק ברוסיה טרם תורגל, אולם לא מן הנמנע כי בכר יעלה במערך של שלושה בלמים ולראשונה יפתח עם בוגדן פלאניץ', לצדם של עאיד חבשי ועופרי ארד. בהתקפה הקבוצה נשענת בשלב זה על יכולתו של האוסטרלי ניקיטה רוקאביצה שנמצא בכושר שיא מתחילת העונה ולספורט1 נודע שרצף הכיבושים של החלוץ מוכר היטב גם במזרח הרחוק, שם מספר קבוצות מיפן ומסין עוקבות אחריו וייתכן כי בקרוב יגישו הצעות לרכישתו.

בוגדן פלאניץ', ברק בכר | מאור אלקסלסי

הירוקים אומנם הצהירו לא פעם כי היו שמחים שרוקאביצה יאריך את חוזהו בקבוצה, אך יתקשו לעמוד מול הכסף הגדול שקיים במזרח הירוק. בנוסף, גם באוסטרליה מהללים את רוקאביצה ולאחרונה דובר כי הוא עשוי לחזור לנבחרת – מה שיסלול עוד יותר את דרכו לקבוצות במזרח.

בכלל, במכבי חיפה מתכוונים להתחיל לעסוק בחוזי השחקנים בסגל מיד לאחר סיום מועד ההעברות הרשמי בחודש הבא. עוד לפני כן, בכר מעוניין לחזק את הקבוצה בטאלב טוואטחה שעדיין לא זכה לשחרור מלודוגורץ וגם בגודסוואי דוניו שמחכה לשחרור רשמי מנורשלנד הדנית.

ניקיטה רוקאביצה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי