מכבי ת"א בוחנת אפשרות לצרף את גבי קיקי, עשוי להגיע בהשאלה

כפי שפורסם לראשונה בספורט1: בלם דינמו ברסט בין המועמדים לחזק את ההגנה של דוניס, סיכום עקרוני על תנאיו הושג וכעת על האלופה להחליט אם הקמרוני בן ה-25 הוא הזר שינחת בסופו של דבר כדי להחליף את אמאדור

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

כשבועיים אחרי שפרסמנו לראשונה בספורט1 על כך שבלם דינמו ברסט, הקמרוני גבי קיקי הוצע למכבי תל אביב, כעת נודע כי ביממה האחרונה נרשמה התקדמות ובאלופת ישראל שוקלים ברצינות את האפשרות לצרפו. כזכור, הוא הוצע עוד לפני המשחק בין השתיים במוקדמות ליגת האלופות, אך הרשים את ראשי הצהובים בבלומפילד.

לספורט1 נודע שביממה האחרונה שוחחו גורמים במכבי תל אביב עם נציגיו של קיקי, שמיוצג על ידי ישראל אברג'יל ותמיר אזיזוב כפיר מסוכנות p.f.t group, ובין הצדדים הושגה הסכמה עקרונית על כך שהבלם יושאל ללא תמורה ולמכבי תל אביב תהיה את האופציה לרכוש אותו תמורת 650 אלף יורו. תחילה בברסט דרשו תמורתו כ-900 אלף יורו, אולם נשיא המועדון הסכים להתגמש בדרישותיו ולשחרר את הבלם בהשאלה.

הבלם בן ה-25 מבקש כ-200 אלף יורו כדי להגיע לישראל, סכום שמכבי תל אביב יכולה לעמוד בו, אולם קיקי, שנחשב לבלם הזר הטוב ביותר בבלארוס, עדיין נחשב מועמד וטרם החליטו במכבי תל אביב אם לצרפו. הוא אחד מחמישה מועמדים להחליף את ז'איר אמאדור שנמכר לסראגוסה, כשכידוע למכבי תל אביב כעת שלושה בזרים בסגל – אולם פרט לאנריק סבוריט, ספק אם אורוש ניקוליץ' שבשלב זה מוקפא ואדוארדו גררו הצעיר יישארו בסגל.

גבי קיקי
גבי קיקי | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי