דראפיץ' וברדה רוצים חלוץ זר, קשר ישראלי עשוי להצטרף

שי ברדה וסלובודאן דראפיץ' | בית"ר ירושלים, רשמי

למרות העומס בסגל ופלונטר איינבינדר: בבית"ר ירושלים רוצים שחקן נוסף שיתחרה עם קריאף. לקראת הבכורה של המאמנים בליגה: קונסטנטין וממן בהרכב, ורד צפוי להיות כשיר למשחק

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים תערוך הערב (שבת) את האימון המסכם לקראת המשחק מחר מול קריית שמונה (20:15, שידור ישיר בספורט4). הקבוצה לא תשחק מול חדרה בשבת, אבל אחרי שלושה שבועות ללא משחקים רשמיים (מאז שיוסי מזרחי עמד על הקווים מול הפועל חיפה), במועדון רוצים לפתוח את עידן סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה עם ניצחון. בהגנה השניים לא מתכננים שינויים ובכלל, נראה כי ההרכב שתורגל מאז שהגיעו ימשיך.

עידן ורד שעבר בדיקת אולטרסאונד אמור להיות כשיר למשחק, אך לא ברור האם יפתח בהרכב או שיוחלט לפתוח עם לירן רוטמן. ההחלטה תתקבל בשיתוף הקשר. אופיר קריאף ואביאל זרגרי תורגלו לסירוגין בקישור האחורי, עלי מוחמד וחנן ממן ישחקו במרכז הקישור ועידן ורד שעבר בדיקת אולטרסאונד אמור להיות כשיר למשחק. גלאופילו פלייטר ואלירן עטר יפתחו בחוד. בשלב זה, דן איינבינדר לא צפוי להיכלל בסגל בשל הבעיות עם המועדון. גם אור זהבי לא נמצא בתוכניות של חלק מהמאמנים כשטל בן חיים יפתח על הספסל. שלומי אזולאי סובלים מכאבים ברגלו ולא צפוי להיות בסגל.

המגן סנטיאגו אוקמפוס לא נחת בישראל. לשחקן כבר הוצאה ויזה, אבל כפי שכבר פרסמנו במועדון עומלים כדי להוציא לו כרטיס טיסה. בשל העיכוב, במועדון החלו בשלב מוקדם בטיפול עבור הוויזה של הקשר הברזילאי מתאסיניו.

סנטיאגו אוקמפוס | מסך

בשלב זה, במועדון נוטים להחתים חלוץ זר וקשר אחורי ישראלי, על פי בקשת המאמנים. דוד קלטינס הוא אחד המועמדים, אחרי שבאר שבע החתימה שני שחקנים זרים למרכז השדה ונוטה לתת למרואן קבהא ואיליי מדמון את המפתחות.

לקראת הבכורה המחודשת על הקווים, המאמן דראפיץ', דיבר באתר הרשמי של בית"ר ירושלים: "אנחנו אחרי תקופה ארוכה מאוד בלי כדורגל, אבל כולם פה יודעים לשחק וכולם מחכים כבר לחזור למסגרת הליגה. קריית שמונה קבוצה טובה מאוד שפתחה את העונה בצורה יפה ואנחנו בטוחים שהולך להיות משחק לא קל. יחד עם זאת, אנחנו תמיד מכוונים לשחק כדורגל טוב ולנצח את המשחק".

על החזרה למועדון הוסיף: "היינו פה בבית"ר, זאת הרגשה נפלאה להכיר שחקנים חדשים וטובים ומוכשרים. הזמן בלי הליגה נתן לנו אפשרות להנחיל את מה שאנחנו רוצים מהשחקנים, ואנחנו מקווים שאפשר יהיה לראות את זה כבר מחר. יש קצב מצוין באימונים, ואני מקווה שזה יספיק למחר".

על השינויים בסגל אמר: "ברור לנו שזאת תקופה מאתגרת ושעוד אמורים להגיע אלינו הזרים שחתמו ועוד יהיו שינויים בסגל, אבל מה שחשוב עכשיו זה המשחק מחר".

הרכב משוער: איתמר ניצן; שי קונסטנטין, דיוגו ורדסקה, אוראל דגני, אורן ביטון; אופיר קריאף (אביאל זרגרי), עלי מוחמד, חנן ממן, עידן ורד (לירן רוטמן); אלירן עטר, גלאופילו פלייטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי