מתח במכבי ת"א: השחקנים עברו בדיקות קורונה נוספות. במועדון ממתינים

שחקני מכבי תל אביב | דני מרון

אחרי שנמצאו 6 שחקנים ו-7 אנשי צוות חיוביים לנגיף, ואחרים חשו ברע, בקבוצה חוששים שאנשים נוספים במועדון יימצאו חולים. זלצבורג אמורה לנחות בישראל ב-15:00 אך ייתכן שאופ"א תדחה את המשחק אם ידבקו עוד בצהוב

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

לאחר שביום חמישי האחרון נודע כי דן כלזר נמצא חיובי לנגיף נקורונה, מכבי תל אביב ספגה אתמול (ראשון) מכה גדולה כאשר לא פחות משישה שחקנים ושבעה אנשי צוות נמצאו חיוביים לאחר שנערכו בדיקות במועדון. בין הנדבקים ניתן למצוא את אנריק סבוריט, ניק בלקמן, יונתן כהן, דור פרץ, אבי ריקן ודניאל פרץ, כל זאת יומיים בלבד לפני המשחק הראשון בפלייאוף ליגת האלופות נגד רד בול זלצבורג.

אימון הקבוצה נדחה אתמול בשעתיים בשל ההמתנה לתוצאות שהגיעו, כאשר לאחר שהסתיים אותו אימון מדובר, מספר נוסף של שחקנים התלוננו כי הם חשים ברע.

והבוקר התבצעה בדיקה נוספת בקרב שחקני הסגל ואנשי הצוות אשר לא נמצאו חיוביים. החשש הוא שימצאו שחקנים נוספים חיוביים לנגיף, כמו גם אנשי צוות ומנהלה. בינתיים במועדון ממתינים לבדיקות וייערכו בדיקות נוספות גם מחר. האלופה צפויה לקיים היום מסיבת עיתונאים לקראת המשחק, כאשר באותו זמן תוצאות הבדיקות החדשות אמורות להגיע וכך הדברים יהיו ברורים יותר.

שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים | אריאל שלום

מצידה של זלצבורג, שהמריאה הבוקר מאוסטריה ונחתה בנתב"ג בשעות הצהריים, המשחק מתקיים כמתוכנן כל עוד לא תהיה הודעה אחרת וגורם במועדון מסר לספורט1: "המועדון הודיע לנו על המצב, מקווים שכולים יהיו בריאים בקרוב. מבחינתנו שום דבר לא השתנה בהכנה לקראת המשחק. צריכים להישאר מרוכזים". אם יהיו נדבקים נוספים במהלך היום או ביום המשחק, קיים סיכוי שאופ"א תדחה את ההתמודדות, וזהו מהלך שהאוסטרים עצמם מבקשים בשל הפחד שהשחקנים שלהם יידבקו בבלומפילד.

ניק בלקמן, שכאמור התברר כחיובי לקורונה, התראיין עוד לפני שנודע לו על כך והתייחס למשחק מול זלצבורג: "זה מבחן נהדר עבורנו. מדובר בקבוצה חזקה מאוד ששיחקה על בסיס קבוע באירופה בשנים האחרונות. כולם מכירים את ארלינג הולאנד שהיה שם ועבר לבורוסיה דורטמונד. יש להם שחקנים מצוינים וזה אתגר גדול, אתה רוצה לבדוק ולבחון את עצמך מול יריבה ברמה כזו".

ניק בלקמן | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי