חוגג לשחקנים: "ביטלתי את הקנס, עכשיו רוצה לראות גולים". אוחנה בסגל

הפיצוי ייכנס במשכורות ספטמבר. לקראת ק"ש, הצוות המקצועי זימן שוב 20 שחקנים, ללא איינבינדר. גורם במועדון מודה: "לא בטוח שהוא היה בסגל הסופי גם לחדרה". הקשר, שלא שיחק מאז מאי 2019, יתלבש

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים תתייצב הערב (שני) למשחק הבכורה של סלובודן דראפיץ' ושי ברדה על הקווים במסגרת הליגה. השניים כבר תרגלו את ה-11 שלהם לקראת המשחק. כזכור, אתמול (ראשון) קיבלו אביאל זרגרי ולירן רוטמן את המפתחות בקישור וייתכן שיחליפו את אופיר קריאף (סיבה מקצועית) ועידן ורד (כשיר למשחק, אבל מעדיף לא לפתוח אחרי בדיקה האולטרסאונד שעבר) בתוך שיטת היהלום שמתרגל צמד המאמנים. במקביל, במועדון אישרו כי מיכאל אוחנה, ששב מפציעה ארוכה בברכו ולא שיחק במסגרת הליגה מאז מאי 2019, ייכלל בסגל.

משה חוגג, שהגיע לאימון עם המנכ"ל מוני ברוש ואלי אוחנה, שוחח עם השחקנים. "אנחנו בפתחה של שנה חדשה, אז שיהיה בהצלחה", אמר בקצרה. "כמו שראיתם, הקנס שלכם בוטל, עכשיו אני רוצה לראות הרבה גולים". ההחזר, אגב, אמור להגיע לשחקנים במסגרת משכורת ספטמבר. 

בבית"ר החליטו כי מעתה ועד תום העונה יוזמנו 20-21 שחקנים לסגל בכל משחק. זה קרה גם הערב ולמרות זאת, דן איינבינדר ואור זהבי לא זומנו למשחק. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, איינבינדר וזהבי לא נמצאים בתוכניות והמטרה היא שיעזבו. יחד עם זאת, הראשון לא מתכוון לוותר והחליט להישאר בקבוצה גם אם יגיעו הצעות לגביו. גורם בבית"ר התייחס לכך ואמר: "לא בטוח שהוא היה בסגל הסופי מול חדרה במידה והמשחק לא היה נדחה". שחקן בקבוצה הוסיף " זימנו 21 שחקנים כשידעו שהמשחק בסכנת ביטול".

דן איינבינדר
דן איינבינדר | אריאל שלום

שני שחקנים הרכש החדשים, סנטיאגו אוקמפוס ומתאוסיניו, עשויים להגיע רק בשבוע הבא. במועדון מצפים שהברזילאי ישתלב במהירות ויהפוך לשחקן משמעותי בהרכב. המאמנים מחפשים חלוץ זר ורוצים לצרף גם קשר ישראלי. ביום שישי דווח בתקשורת היוונית כי קונטה בדרך לאולימפיאקוס. בבית"ר אישרו שהתקבלה הצעה לגביו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי