בחדרה מקווים לשוב השבוע לאימונים: "מכה רצינית אם לא נחזור"

שרון מימר
שרון מימר | שלומי גבאי, הפועל חדרה

מימר צפוי לצאת מהבידוד בעוד יומיים והתקווה היא ששחקנים נוספים יימצאו שליליים בבדיקה חוזרת, ההמתנה כעת היא להחלטת משרד הבריאות והמנהלת. החשש בקבוצה: ההכנה הפיזיולוגית שנעשתה תרד לטמיון

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה הייתה אמורה לארח אתמול (ראשון) את הפועל באר שבע במסגרת המחזור השלישי בליגת העל, אך כידוע המשחק נדחה בעקבות התחלואה הרבה במועדון החדרתי וזאת לאחר שמשרד הבריאות ומנהלת הליגה השביתו את פעילות הקבוצה בשבוע שעבר.

כידוע, בהפועל חדרה ישנם 14 נדבקים, מהם שישה שחקנים ושמונה אנשי צוות – בין הנדבקים גל תמיר גלזר, אחיו של דן ממכבי תל אביב. כעת מחכים בחדרה להוראה של מנהלת הליגה ומשרד הבריאות, בתקווה שבימים הקרובים יעברו שאר השחקנים שיצאו שליליים בדיקות חדשות ואם יימצאו שליליים אז הקבוצה תחזור לאימונים.

המאמן שרון מימר, שהיה הנדבק הראשון בקבוצה, צפוי לצאת מהבידוד ביומיים הקרובים ואם יימצא שלילי יוכל לחזור לשגרה מלאה. בין לבין, הצוות המקצועי של קבוצת הנוער קיבל הוראה לעזור לצוות המקצועי של הקבוצה הבוגרת עד אשר תחזור לפעילות מלאה.

בחדרה גם חוששים כי העובדה שהקבוצה לא מתאמנת כשבוע ימים תשפיע פיזיולוגית על השחקנים לקראת החזרה לליגה: "אם לא נחזור להתאמן השבוע, זאת תהיה מכה רצינית עבורנו" אמרו במועדון.

שחקני הפועל חדרה | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי