הפרקליטות סגרה את התיק נגד עומר אצילי ודור מיכה

עומר אצילי, דור מיכה
עומר אצילי ודור מיכה | דני מרון

כשלושה חודשים לאחר שנחשפה פרשת "הכדורגלנים והקטינות" בגינה נחשדו בעבירות של בעילה אסורה בהסכמה ובעקבותיה עזבו את מכבי ת"א ועברו לקפריסין, התיק נסגר מחוסר אשמה מפני שהצעירות הטעו את השניים באשר לגילן

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

בתחילת חודש יוני, כמעט במקביל לחזרת הכדורגל מ"פגרת קורונה", שניים מכוכבי מכבי תל אביב, עומר אצילי ודור מיכה, נקשרו עם חשדות לא פשוטים בפרשה שזכתה לכינוי "הכדורגלנים והקטינות". היום (שני) הסתיימה הפרשה "לאחר בחינה מעמיקה של מכלול הראיות בתיק, לרבות סרטונים והתכתבויות, ולאחר ביצוע השלמות חקירה", כך על פי הודעת הפרקליטות שסגרה את התיק מחוסר אשמה.

היה זה עיתונאי רשת 13, אלמוג בוקר, שחשף כי הכדורגלנים חשודים בעבירות של בעילה אסורה בהסכמה, לאחר שעלה החשד כי הכירו במסיבה צעירות בנות 15 וקיימו עמן יחסי מין. השניים טענו לחפותם כי הוטעו לגבי גילן האמיתי של הצעירות, אולם מאז לא שותפו כלל במשחקי מכבי תל אביב ובסופו של דבר שוחררו מהמועדון בהוראת הבעלים מיץ' גולדהאר ועברו לקפריסין, אצילי לאפואל ניקוסיה ומיכה לאנורתוזיס פמגוסטה.

כזכור, בחודשים האחרונים חקרה הפרקליטות את התיק, אולם החזירה אותו למשטרה להשלמת החקירה. כבר אז העריכו גורמים בפרקליטות כי אין בסיס מוצק להגשת כתב אישום נגד השניים. ואכן, היום התקבלה ההחלטה ונודע כי הפרקליטות הודיעה למשפחות הקטינות כי חומר הראיות העלה שהטעו את הכדורגלנים באשר לגילן האמיתי. סגירת התיק מחוסר אשמה משמעותה שכל רישום משטרתי בנושא יימחק.

בין השאר נודע היום כי הבנות, שהגיעו למסיבת יום הולדת של כדורגלן מוכר, נשאלו על ידי השחקנים לגילן והן מסרו גיל שעולה על 16, שהינו גיל ההסכמה לקיום יחסי מין על פי החוק. לגבי עניין אלכוהול, לאחר שטענו הבנות כי השניים "השקו אותן", גם תיק זה נסגר, אולם עילת הסגירה נשארה חסויה בנסיבות תיקון לחוק.

עומר אצילי ודור מיכה | לירון מולדובן

בהודעת הפרקליטות נמסר: "פרקליטות מחוז ת"א (פלילי) הודיעה היום לבא כוחם של שחקני הכדורגל דור מיכה ועומר אצילי כי התיק נגדם בפרשה המכונה 'פרשת הכדורגלנים' בחשד לעבירות מין בקטינות נסגר מחוסר אשמה. בנוסף, הודיעה הפרקליטות לבא כוחם כי החשד הנוסף בו היו חשודים השניים, הספקת אלכוהול לקטין, נסגר אף הוא. בשל התיקון לחוק הסדר הפלילי, לא נוכל לציין את עילת הסגירה. ההחלטה לסגור את התיק התקבלה לאחר בחינה מעמיקה של מכלול הראיות בתיק, לרבות סרטונים והתכתבויות, ולאחר ביצוע השלמות חקירה".

עו"ד עדי כרמלי וינון היימן, אשר מייצגים את השחקנים, מסרו: "אנו מברכים על החלטת הפרקליטות. כפי שטענו כבר בתחילת הפרשה, המצג הראייתי בתיק הוא חד משמעי. בתיק הזה אין דבר פלילי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי