אביו של דור מיכה: "נסחוב איתנו שנים את הצלקות הנפשיות"

דור מיכה
דור מיכה | אריאל שלום

אחרי שהפרקליטות סגרה את תיק "הכדורגלנים והקטינות", אביו של הקשר פרסם פוסט נוקב: "המדינה הפכה לבית משפט שדה. קל לרקוד על הדם. רמסו את כבודו וחרצו את דינו לפני שהגיע לחקירה. לא אשכח את המבטים שקיבלנו"

(גודל טקסט)

דור מיכה ועומר אצילי קיבלו היום (שני) בשורות טובות, כאשר קיבלו הודעה שהפרקליטות סגרה את תיק "הכדורגלנים והקטינות" מחוסר אשמה. צמד השחקנים, שעזבו את מכבי תל אביב לאחר התפוצצות הפרשה, שמו מאחוריהם את הנושא ועול כבד ירד מכתפיהם.

אביו של דור מיכה, קובי מיכה, כדורגלן עבר בעצמו אשר חוגג היום את יום הולדתו ה-60, פרסם פוסט נוקב בו תיאר את התקופה הלא פשוטה שעברה על משפחתו ותקף את ה"שפיטה המוקדמת" שעשו לבנו עוד בטרם הגיע בכלל לחקירה בנושא הפרשה.

"שעת צהריים. רוית, אני והבנות יושבים באיזו מסעדה מקומית בכפר ביוון כשלפתע הטלפון מצלצל. רוית. מעבירה לי את הנייד ואני עונה. אחרי כמה שניות של שתיקה מתחילות הדמעות ליזול מעצמן ואני מתפרק. רוית לא מבינה ושואלת מה קרה? אני מספר לה בקול חנוק שסגרו את התיק של דור. כולנו מתחבקים חזק ובוכים וכל הרגשות צפים באוויר. רק הקרובים אלינו באמת יודעים מה עבר עלינו במהלך החודשים האחרונים מאז התפרצה בסערה הפרשה שטלטלה את חיינו. כהורים אנו חינכנו את ילדינו מגיל אפס לערכים של תרומה ונתינה".

דור מיכה
דור מיכה | אריאל שלום

"לאורך כל הקריירה של דור, ועל כך יעידו כל מי שליוו אותה, מהצוות המקצועי ועד לעיתונאי הספורט השונים, דור היה תמיד הראשון להתנדב לכל פעילות קהילתית או משימת גיוס תרומות. ולא משנה המטרה או הארגון. הוא היה תמיד, אבל תמיד הראשון. הוכחה נוספת לכך היא ממאות ההודעות שקבלנו מכל עבר, מצד אנשים שביקשו לחזק את ידינו ברגעים הקשים וסיפרו לנו כמה דור עשה בעבורם וכמה הוא היה שם בעבורם בתמיכתו. מסיפורים על ביקור ילדים בבתי חולים, חיילים פצועים, השתתפות באירועי גיוס תרומות או בתמיכה במגזרים מוחלשים. ואנחנו כהוריו, גאים בו מאוד!"

"ולצד התמיכה והחיזוקים נחשפנו גם לצד המכוער וההוכחה המובהקת לכמה קל לרקוד על הדם בימינו.
ותאמינו לי שאת התחושות שהפכו מהר מאוד לצלקות נפשיות אנחנו נסחוב איתנו עוד הרבה מאוד שנים.
צר לי כל כך לראות איך מדינתנו הפכה לבית משפט שדה. עוד בטרם נקרא דור לחקירה בתחנת המשטרה כבר חרצו את דינו לחומרה. רמסו את כבודו ואת המבטים הקשים שחטפנו במרחב הציבורי, מאנשים זרים לנו, לעולם לא נשכח.

"היום אני חוגג כאן ביוון יומולדת 60 עם אשתי ובנותיי בר ורום ואת המתנה הכי גדולה שיכלתי לחלום לקבל, קבלתי בבשורה המשמחת מכל. התיק נסגר מחוסר אשמה. אני חוזר…מחוסר אשמה!!!! הוא לא אשם! לא נסגר מחוסר ראיות אלא מחוסר אשמה. בשמי ובשם רוית והבנות, אנו רוצים להודות לכל אלו שתמכו בנו ברגעים הקשים ולאורך כל התקופה המסויטת הזאת. אנו מאחלים לכולם שנה טובה, בריאות איתנה ואהבת חינם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי