לוזון: "יש לי מה להגיד על השיפוט", בן שמעון: "לא אהבתי את החצי השני"

מאמן מכבי פ"ת אחרי ההפסד 1:0 לאשדוד: "הפתיחה שלנו הייתה רעה מאוד". המאמן המנצח: "מקווה שהווידאו לא הקליט את המחצית השנייה, נצרף 2-3 שחקנים". סבטקוביץ', שכבש את שער הניצחון: "מרגיש כאן בבית"

(גודל טקסט)

מ.ס אשדוד הצליחה לעשות הערב (שני) מה שמכבי תל אביב לא הצליחה – לנצח את מכבי פתח תקווה. הקבוצה של רן בן שמעון גברה 0:1 על המלאבסים במסגרת המחזור השלישי של ליגת העל, חיברה ניצחון שני ברציפות והרסה את המאזן המושלם של גיא לוזון וחניכיו.

המאמן המפסיד, גיא לוזון, אמר לאחר שריקת הסיום: "אפשר לחלק את המשחק לשניים. הפתיחה שלנו הייתה רעה מאוד, עם ובלי הכדור. לא הצלחנו להזיז את הכדור ולא הצלחנו לחלץ אותו. אשדוד שלטה לגמרי. עשינו את השינוי המתבקש במחצית הראשונה והפכנו להיות מאוד דומיננטיים. היריבה לא הגיעה כמעט לשער ואנחנו יצרנו מצבים, אבל לא עשינו את זה מספיק טוב. הפסדנו, וכדי לנצח צריך להפגין יציבות לאורך 90 דקות – ולא הפגנו אותה היום".

השיפוט, עליו התלונן במהלך המשחק וקיבל כרטיס צהוב: "לא אייחס את ההפסד ליכולת השיפוט, למרות שיש לי מה להגיד בנושא. אני אתמקד במה שצריך לשפר. נהיה יותר טובים וננסה לנצח את המשחק הבא. אנחנו צריכים להתרכז בכדורגל ולא בשיפוט. למה אור אינברום לא פתח? השיקולים שלי הם מקצועיים בלבד".

אור אינברום | לירון מולדובן

רן בן שמעון המאושר אמר לאחר הניצחון שני ברציפות: "זה כיף. בשנה שעברה חיכינו ממש עד למחזורים האחרונים בשביל לחבר שני ניצחונות, ועכשיו הצלחנו לעשות את זה כבר במחזור השלישי. אני גאה בניצחון. אני מקווה שהווידאו לא הקליט את החצי השני", התלוצץ מאמן אשדוד.

"בחצי הראשון עשינו דברים מאוד יפים", המשיך בן שמעון. "היה כדורגל כיפי, זורם והתקפי. אחרי זה רצינו לשמור את התוצאה ולא אהבתי את איך ששיחקנו במחצית השנייה. אנחנו מאוד רוצים לצבור נקודות בתקופה הזו, ולפעמים אנחנו לא מוצאים את קו האמצע בין לשחק טוב לבין לשמור על התוצאה. אני מודע להכל ונתקן את זה. הכי כיף לתקן אחרי ניצחונות".

האם הוא מרוצה מהסגל: "אני מרוצה מכך ששחקני הסגל כל הזמן משתפרים והולכים קדימה. נצטרך לצרף עוד שניים-שלושה שחקנים, זה ברור, כל המועדון יודע את זה, אבל יש לי סגל שחקנים נפלא".

רן בן שמעון | לירון מולדובן

הבלם הסרבי ננאד סבטקוביץ', אשר כבש את שער הניצחון, סיפר: "אני מרגיש מעולה. אני מאוד שמח שניצחנו, זה היה משחק קשה. שלטנו במחצית הראשונה ולאחר מכן חששנו שלא לקבל את שער השוויון. הצגנו משחק הגנה טוב והצלחנו להשיג את הניצחון. אני מרגיש כאן בבית ומאוד שמח. קיבלנו אותי יפה מאוד ואני שמח להיות כאן. אשדוד היא עיר יפה, אני נהנה להיות בחוף הים, באימונים ובמשחקים. אני שמח שלא ספגנו משחק שני ברציפות".

ננאד סבטקוביץ' חוגג | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי