צפו בתקציר: 1:3 להפועל כפ"ס על בני יהודה, מזור ורוסתום הורחקו

משחק פנטסטי במושבה, בו הירוקים ביצעו מהפך מצמד של פדידה ושער נוסף של דסה, שמחקו יתרון מוקדם של בן שמעון. הקשר והמגן קיבלו אדומים, אך השופט נאאל עודה לא שרק לפנדל שהגיע לג'אן ולא שלף צהוב שני לפדידה

(גודל טקסט)

ליגת העל שלנו, כמה אנחנו נהנים ממך. זכינו לקבל משחק מצוין הערב (שני) באצטדיון המושבה, בסיומו הפועל כפר סבא ניצחה 1:3 את בני יהודה במסגרת המחזור השלישי, והכתומים נחלו הפסד ראשון לעונת 2020/21. כרגע, הירוקים עם שש נקודות אחרי שלושה מחזורים, בעוד לקבוצה משכונת התקווה ארבע.

היה משחק נהדר עם קצב טוב ומהפך, אך צריך להגיד שהקבוצה של אלישע לוי קצת קופחה. בדקה ה-25 הוחלט לא להעניק לה פנדל למרות צפייה ב-VAR במה שנראה כמו עבירה על דור גאן, וכמו כן, עומר פדידה מהפועל כפ"ס היה צריך לקבל כרטיס צהוב שני בדקה ה-80 – כרטיס שלא נשלף. מנגד, שי מזור הורחק בבני יהודה בדקה ה-75 בכרטיס צהוב שני משל עצמו. עם זאת, בני יהודה צריכה לעשות חושבים עם עצמה כיצד היא התפרקה כל כך לאחר שספגה את השוויון.

בני יהודה פתחה מצוין את המשחק, הגיעה להרבה מצבים וכבר בדקה העשירית עלתה ל-0:1. מתיאה ליואיץ' שלח כדור עומק יוצא מן הכלל לרועי בן שמעון, שנותר לבדו מול השוער, והחלוץ הצעיר והמוכשר גלגל לרשת. בדקה ה-25, כאמור, ג'אן הוכשל ברחבת הפועל כפ"ס במה שנראה כמו פנדל, אך למרות שצפה ב-VAR – השופט נאאל עודה לא שרק לכדור עונשין מ-11 מטרים. הכתומים המשיכו להיות עדיפים, גם בפתיחת המחצית השנייה, והגיעו למספר מצבים טובים, אך החמיצו מהזדמנויות קורצות.

רועי בן שמעון | אריאל שלום

ואז, המשחק השתנה בדקה ה-62. כפ"ס השוותה, כשקיזיטו המצוין נכנס למשחק ושינה אותו לחלוטין. החלוץ העביר כדור רוחב שנהדף לא מספיק טוב על ידי השוער עומר ניראון, הגיעה לרגליו של עומר פדידה, שסיפק סיומת טובה לרשת וקבע 1:1. השער העניק הרבה ביטחון לקבוצה של עמיר תורג'מן, שהחלה ללחוץ יותר ויותר והייתה היחידה על כר הדשא.

בדקה ה-75 נאאל עודה העניק פנדל לכפ"ס. שי מזור הכשיל את קיזיטו ברחבה, דבר שנעלם תחילה מעיניו של השופט, אך צוות ה-VAR האיר את עיניו לאחר צפייה במסך הקטן הוא הצביע על הנקודה הלבנה בצדק. מזור קיבל כרטיס צהוב שני והורחק בעקבות העבירה. פדידה ניגש לבעוט, השלים צמד ומהפך וקבע 1:2 לירוקים. לאחר מכן פדידה עצמו היה צריך לקבל צהוב שני כשביצע עבירה ברורה על מוחמד גדיר ועצר מתפרצת, אך עודה בחר שלא לשלוף לו את הכרטיס, וכידוע, ה-VAR מתערב רק במקרים של אדום ישיר.

ואז, בדקה ה-90+1, גם אמיר רוסתום מבני יהודה הורחק בכרטיס צהוב שני למרות שנכנס כמחליף רק בדקה ה-68. בדקה ה-90+4 זה כבר היה 1:3, כשקיזיטו, שפשוט גרם למשחק להשתנות לחלוטין מאז שנכנס, שלח כדור עומק לאור דסה שנותר לבד מול השוער והכניע בקלות את עומר ניראון.

עומר פדידה כובש בפנדל | אודי ציטיאט

הרכבים

הפועל כפ"ס: איתמר ישראלי, עומר דנינו, טל מכלוף, סודיק אטנדה, אביב סולומון, ג'ורג' פוצ'יבה, איתי שור, בן רייכרט (רז כהן, 84), יהב אפריאט (אור דסה, 56), עומר פדידה, אמדו סוקונה (קיזיטו, 56).

בני יהודה: עומר ניראון, אבישי כהן (אמיר רוסתום, 68), דן מורי, אליסון דוס סנטוס, תאמבי סגס (אריאל לזמי, 79), עמית כהן, יוסיף מוסא (שי מזור, 79), שי מזור, מתיאה ליואיץ', רועי בן שמעון (מוחמד גדיר, 68), דור ג'אן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי