אלישע: "מאכזב. עזבנו את המשחק, איבדנו ביטחון"

מאמן בני יהודה לא אהב את ה-3:1 להפועל כפ"ס וההתפרקות אחרי ספיגת השוויון, אך לא התלונן על טעויות השיפוט. תורג'מן: "רוצה שחקנים מחויבים, לא ראיתי את זה במשחק הקודם והחלטתי שקיזיטו ודסה יחלו על הספסל"

(גודל טקסט)

שתיים מבין הקבוצות המלהיבות של שני המחזורים הראשונים – הפועל כפר סבא ובני יהודה – נפגשו הערב (שני) במסגרת המחזור השלישי בליגת העל. הקבוצה מהשרון נקלעה לפיגור, אך השלימה מהפך והנחילה לכתומים הפסד ראשון אחרי 11 משחקים עם 1:3. ואם לא די לבני יהודה שיצאה בידיים ריקות, הקבוצה של אלישע לוי סיימה את ההתמודדות עם תשעה שחקנים לאחר שאמיר רוסתום ושי מזור הורחקו בשני צהובים, במשחק בו אפשר לבוא בטענות לשופט נאאל עודה על פנדל שלא נשרק לבני יהודה אחרי הכשלה על דור ג'אן וכרטיס צהוב שני שלא נשלף לעומר פדידה.

המאמן המפסיד, אלישע לוי, אמר בסיום: "עד המשחק ה-60 המשחק היה חד צדדי. כדורגל זה משחק של מומנטום. ספגנו ואז זה הפך להיות חד צדדי לצד השני. לא הגבנו נכון ובגלל זה הפסדנו. יש כאן מספיק ניסיון ושחקנים שאסור להם בשום פנים ואופן לאבד את הביטחון. אפשר גם לספוג בכדורגל וזה היה מאוד מאכזב שפשוט עזבנו את המשחק ב-1:1, איבדנו ביטחון, את השטח ואת המבנה. אחר כך כפ"ס עשתה גולים קלים והגיע לה לנצח".

"אנחנו מכירים את הבעיות שלנו", המשיך מאמן בני יהודה. "גם היום, כשנאלצנו להחליף לדוגמה את רועי בן שמעון שסחב פציעה והיה צריך לצאת, לא היינו מסוכנים, איבדנו את המומנטום והמשחק השתנה. זה קורה, זה קרה היום וחבל. צריך ללכת הלאה. השיפוט? אני לא חושב שהשופט השפיע על המשחק. לא התייחסתי אליו בכלל. יותר טוב שנפתור את הבעיות אצלנו ולא אצל השופט".

בן רייכרט, עומר פדידה ואביב סולומון | אודי ציטיאט

חיזוק עתידי: "אנחנו לא צריכים את המשחק הזה בשביל לדעת שאנחנו צריכים חיזוק. יש לנו בסיס טוב וכמה פצועים שכשהם יחזרו יהיה לנו עוד יותר טוב. יבוא עוד שחקן אחד או שניים במקסימום. זה פשוט חבל, כי זה משחק שהיינו צריכים לסיים אותו בצורה יותר טובה".

עמיר תורג'מן, המאמן המנצח, סיפר: "בחצי הראשון נכנסנו להלם אחרי הגול וקצת הרגשנו אבודים. לא צריך להיכנס להלם כזה. בחצי השני חזרנו, גם בזכות החילופים. נפתחנו והיינו דומיננטיים. יש לנו שחקנים מאוד מוכשרים בחלק הקדמי. קורה שהחצי הראשון לא טוב, אבל החוכמה היא לדעת להישאר מאוזנים".

למה לא פתח עם קיזיטו שנראה טוב מפתיחת העונה ושינה את המשחק אחרי שעלה כמחליף הערב: "אני מחפש אנשים שרצים, מחויבים ומשקיעים. לא ראיתי את זה במשחק הקודם אצל מספר שחקנים והחלטתי שקיזיטו ואור דסה יתחילו כרגע על הספסל. מבחינתי, הדבר הראשון זה גישה למשחק, גישה לחברים ועבודה קשה. אם מישהו עובד קשה ובסוף מחמיץ – אין לי טענה אליו. גם אני החמצתי כשחקן. כשראיתי נגד מכבי פתח תקווה במשחק הקודם ששחקנים לא עבדו כמו שצריך אז שיניתי. זה לא רק קיזיטו. הוא שחקן מצוין. ראיתי לנכון לפתוח עם אמדו סוקונה ועם שחקנים אחרים נוספים. יש כאן סגל טוב. בכל עמדה בהתקפה יש כאן שני שחקנים מאוד מוכשרים. המפתח של מי שרוצה לשחק – עבודה והשקעה. רק אחרי זה מגיע הכישרון".

עמיר תורג'מן | אודי ציטיאט

"עוד לא שמרנו על שער נקי מפתיחת העונה וזה לא מספיק טוב. אחרי שקיבלנו גול לא צריך להיכנס להלם כמו שקרה לנו. בסוף המשחק שחקנים רצו, נלחמו, קיבלו ביטחון – וזו הייתה הפועל כפ"ס האמיתית", סיכם תורגמ'ן.

אור דסה, שחגג שער בכורה בהפועל כפ"ס: "אנחנו תמיד מאמינים שאנחנו יכולים לנצח, גם בפיגור. יש לבני יהודה שחקנים טובים, אבל אנחנו עולים תמיד בשביל לנצח. ההבדלים בין המחציות? לפעמים דברים לא הולכים. יורדים למחצית, מתקנים דברים ובסופו של דבר עשינו את השינוי והצלחנו להביא את הניצחון".

על כך שתורג'מן השאיר אותו על הספסל: "נגד מכבי פ"ת היה לי משחק פחות טוב. אם לא נעשה את העבודה על המגרש, נשב בצד. עמיר אמר לנו בשיחה רחבה שמי שלא ישקיע ולא ייתן יותר מעצמו במגרש לא ישחק. שינינו את הגישה שלנו וזה בא לידי ביטוי היום במגרש. כל הזמן שאני על המגרש אני צריך להוכיח, גם באימונים. שיפרתי את זה, התקדמנו וניצחנו".

קיזיטו חוגג | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי