סמואל אלאבי סיכם בלוצרן, שתשלם לאשדוד כמיליון דולר

הקשר בן ה-20, שלא נכלל בסגל בניצחון על פ"ת, אמור להשלים בקרוב את מעברו לקבוצה השווייצרית. רן בן שמעון מחפש קשר על חשבונו ונהנה מסבטקוביץ': "החתמה טובה זה אנדרסטייטמנט"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

סמואל אלאבי, קשר מועדון ספורט אשדוד, סיכם בשורות לוצרן וממתין לאישר הרשמי כדי לטוס ולהצטרף למועדון השווייצרי, שצפוי לשלם עבורו כמיליון דולר. השחקן, שמעורר עניין אצל מספר קבוצות נוספות בשווייץ, לא שותף אתמול בניצחון על מכבי פתח תקווה ובקבוצה מעיר הנמל כבר החלו לפעול לצירוף שחקן זר על חשבונו. אשתקד רשם אלאבי 23 הופעות ליגה במדי אשדוד והבקיע שער אחד. העונה שותף הקשר בן ה-20 רק במחזור הפתיחה, בו קבוצתו נוצחה 2:0 על ידי קריית שמונה.

והיה גם משחק. בעונה שעברה מ.ס אשדוד המתינה לשלהי העונה כדי לחבר שני ניצחונות רצופים, אך עונת 2020/21 היא כנראה סיפור אחר. אתמול (שני) הקבוצה גברה 0:1 על מכבי פתח תקווה ועשתה זאת כבר במחזור השלישי של ליגת העל.

היכולת במחצית הראשונה הייתה מעולה, בעוד בחצי השני הייתה נפילה גדולה, אך בכל זאת זה הספיק לניצחון של המאמן רן בן שמעון על קבוצת נעוריו. "היכולת במחצית הראשונה הייתה שווה פלייאוף עליון, אבל במחצית השנייה זו הייתה יכולת של השנים האחרונות שהגענו לפלייאוף התחתון. הכי חשוב זה משכיות וצריכים לעשות את זה מול בני יהודה במחזור הבא", אמר גורם באשדוד.

בן שמעון החמיא בסיום לכובש שער הניצחון, הבלם הסרבי ננאד סבטקוביץ': "ההחתמה שלו היא החתמה טובה וזה אנדרסטייטמנט. הדבר היחיד שגבוה יותר מהיכולת שלו זו האישיות שלו. הוא נכנס לתפקיד מנהיג הקבוצה והאישיות שלו הרימה את הרף שלנו".

רן בן שמעון | לירון מולדובן

יעקב בריהון, שהיה בדרך החוצה, שולב לראשונה העונה כאשר עלה כמחליף, ועל כך אמר המאמן: "הייתה נקודה שבה שני הצדדים רצו אוויר אחד מהשני. כרגע נראה שבריהון המציא את עצמו מחדש, הוא מאוד חיובי לקבוצה ומתאמן טוב. היה חשוב להחזיר אותו לעניינים". רועי גורדנה החמיא לבן שמעון: "רואים את השינוי העונה תחתיו. הוא מקיים איתנו שעות של שיחות ופגישות אישיות וקבוצתיות. הוא עושה שיחות עם ההגנה, הקישור וההתקפה ורואים את התוצאות".

במועדון רוצים לצרף עוד שני שחקנים נוספים לעיבוי הסגל ובוחנים מספר מועמדים לעמדת הקשר האחורי, כאשר גם זרים וגם ישראלים הוצעו לרן בן שמעון. בנושא אחר, במועדון נעצבו לשמוע על מותו של מאמן הכושר של הקבוצה בעבר, רפי חמאווי, אשר הלך לעולמו בגיל 62 אחרי שנאבק בנגיף הקורונה.

רועי גורדנה | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי