שום גער בשחקני כפ"ס במחצית: "כולכם קיבלתם בחוזה מה שרציתם"

הבעלים נכנס בהפסקה נגד בני יהודה ונזף בקבוצה, שהפכה פיגור 1:0 ל-1:3: "בושה, בשביל מה השקעתי?". קיזיטו עלה מהספסל וזכה לשבחים: "כולם ראו מה קרה כשהוא נכנס". סוקונה שוב אכזב והסבלנות כלפיו מתחילה להיגמר

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

הקלה גדולה בהפועל כפר סבא לאחר ה-1:3 על בני יהודה, שהיה הניצחון השני של הקבוצה מהשרון בשלושה מחזורים ושם אותה בעמדה מצוינת בצמרת הטבלה, לפחות עד אשר כל הקבוצות ישלימו את משחקיהן.

המאמן עמיר תורג'מן החליט לספסל את שחקן ההתקפה קיזיטו וגם את אור דסה, ובמחצית הראשונה נראתה הקבוצה רע מאוד ואף נכנסה להלם כתוצאה משער היתרון של הזהובים. כבר במחצית, ירד הבעלים יצחק שום לחדר ההלבשה וגער בשחקנים: "אתם נראים בושה וחרפה. בשביל מה השקעתי פה? כל אחד מכם קיבל מה שהוא רוצה בחוזה".

במחצית השנייה, הצמד קיזיטו את דסה, ביחד עם הקפטן עומר פדידה, הובילו את הירוקים למהפך וסידרו לעמיר תורג'מן פתיחת עונה לא רעה בכלל. תורג'מן עצמו התבטא בסיום והתייחס לספסולם של קיזיטו ודסה וטען שהתאכזב מהגישה במשחק ההפסד מול מכבי פ"ת, אך גם בקבוצה התאכזבו מההחלטה: "כולם ראו מה קרה כשקיזיטו נכנס". החלוץ אמדו סוקונה שוב קיבל את הקרדיט בהרכב, אולם איכזב ובקבוצה מתחילים לאבד את הסבלנות כלפיו, למרות הניסיון להשאירו.

שחקני הפועל כפר סבא חוגגים | אודי ציטיאט

"הבחורים הראו אופי במשחק הזה", סיכם בסיום הקשר האחורי ג'ורג' פוצ'יבה, "התחלנו את המשחק בצורה לא טובה, אולי זה מושפע מלחץ לאחר שפתחנו את העונה טובה ואז הפסדנו למכבי פ"ת. היינו תחת לחץ ואפשר היה לראות את זה אחרי הגול הראשון שפתאום הרגשנו קצת כבדים".

"הייתה לנו שיחה טובה במחצית וכל אחד בא למחצית השנייה לשחק כדורגל ולשחק חזק יותר ןחכם יותר. המטרות? אנחנו צריכים להסתכל ממשחק למשחק. יש פה חבורה טובה של שחקנים ומחובתנו לבוא כל משחק ולתת את כל מה שיש לנו כדי לעשות את עבודתנו". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי