עומרי לוזון צפוי לחתום ברדינג. בפ"ת מודים: "יכולנו לספוג שלישייה במחצית"

הבלם, לו דרכון אירופי, ימריא לאנגליה לאחר יום כיפור ויצטרף לקבוצה. במועדון לא אהבו את היכולת בחצי השעה הראשונה באשדוד. סוליץ' לא מממש את הציפיות וגם סאקי וארויו מתקשים. וגם: טענות נגד השיפוט

(גודל טקסט)

עומרי לוזון, בלם מכבי פתח תקווה, צפוי להמריא לאחר יום הכיפורים לאנגליה על מנת לחתום ברדינג מפסגת הצ'מפיונשיפ, שם הוא מיועד לשחק בקבוצת המילואים של המועדון. לוזון מחזיק בדרכון אירופי אשר יאפשר לו לשחק במדינה והוא כאמור צפוי לשחק בקבוצת המילואים של המועדון אשר משחקת כיום בליגה הרביעית.

בנושא אחר: אכזבה גדולה במכבי פתח תקווה לאחר הפסד הבכורה העונה בליגה, 1:0 למ.ס אשדוד, בייחוד בעקבות היכולת במחצית הראשונה. הקבוצה של גיא לוזון רשמה חצי שעה ראשונה שבמועדון הגדירו מזעזעת, במהלכה הקבוצה מעיר הנמל שלטה לחלוטין ורק חוסר דיוק של חלוצי היריבה מנע מהמלאבסים לרדת בפיגור גדול יותר: "במחצית הראשונה גם יכולנו לספוג שלושה שערים", הודו בקבוצה.

עם כניסתו של אור אינברום לקראת סוף המחצית הראשונה, פ"ת נראתה טובה יותר, אך כמעט ולא סיכנה את השער. בקבוצה עסקו לא מעט בסוגיית ספסולו של שחקן ההתקפה, שנראה מאוכזב ואף שוחח עם המאמן מחוץ לחדר ההלבשה.

עיקר האכזבה מפ"ת מגיעה מהזרים: אלביס סאקי הוחלף כבר במחצית ("פרוייקט של גיא"), כשגם עבדיאל ארויו רשם בכורה מאכזבת בהרכב. מרכוס דיניז היה היחיד שזכה למחמאות, כשהיה מהבולטים בהגנה, אולם עיקר הציפיות מגיעות מהקשר אסמיר סוליץ': "ציפינו שהוא זה שייתן את הפסים לחלוצים לגולים, אבל בינתיים זה פחות הולך. הוא עדיין לא נכנס לקצב, וזה עניין של ביטחון כי באימונים הוא טוב מאוד".

זוהר זסנו, עבדיאל ארויו | לירון מולדובן

במועדון כעסו גם על השופט גל לייבוביץ', שלטענתם הציג שיפוט "מעצבן". "הוא אמנם לא השפיע על תוצאת המשחק באיזושהי החלטה גורלית, אבל כמעט כל הספסל שלנו קיבל צהוב. הוא שרק על כל דבר".

"ראו את ההבדל בבירור במגרש ומחוצה לו בין שתי המחציות שלנו" סיכם בסיום הבלם אור בלוריאן. "במחצית השנייה אשדוד הסתגרו והלכו אחורה, אבל היינו צריכים להיות יותר יצירתיים בהתקפה במצבים שיצרנו והייתה חסרה לנו רק הנגיעה האחרונה מול השער. לכן הכדור פשוט לא נכנס".

על הפסד הבכורה: "מאכזב מאוד, אבל נצטרך לקחת את הדברים הטובים, להמשיך לעשות אותם ולתקן את הדברים הפחות טובים. אנחנו עם הפנים כבר למשחק הבא".

זוהר זסנו, אור בלוריאן | לירון מולדובן

בעניין אחר, החלוץ תאי בריבו ספג במהלך סוף השבוע האחרון חבטה בקרסול באחד האימונים, כשהוא עבר במהלך סוף השבוע האחרון צילום רנטגן ששלל שבר. הוא צפי להיות כשיר למשחק הליגה הבא. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי