חיזוק מרשים: עומרי בן הרוש חתם במ.ס אשדוד

עומרי בן הרוש
עומרי בן הרוש | לירון מולדובן

רכש חדש לרן בן שמעון: המגן שמאלי/בלם בן ה-30, אשר עזב את לוקרן הבלגית, הצטרף בחוזה לעונה עם אופציה ושב לליגת העל אחרי שעזב את מכבי חיפה בסיום עונת 2017/18. עסקת אלאבי הושלמה, הקבוצה תקבל 1.1 מ' דולר

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

עומרי בן הרוש חוזר לליגת העל. הבלם/מגן שמאלי בן ה-30 חתם הערב (שלישי) במ.ס אשדוד לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת ויחזק את הסגל של רן בן שמעון. הקבוצה מעיר הנמל פתחה בצורה טובה את העונה ורק אתמול חיברה ניצחון שני ברציפות, כאשר ניצחה במסגרת המחזור השלישי של ליגת העל 0:1 את מכבי פתח תקווה.

בן הרוש, שהיה במו"מ גם עם הפועל תל אביב והפועל חיפה, מגיע בהעברה חופשית כמובן לאחר שסיים את חוזהו בלוקרן מהליגה הבלגית השנייה, אליה הגיע ממכבי חיפה בתחילת עונת 2018/19 ועמה נשר לליגת המשנה. בעונה הקודמת רשם בסך הכל 13 הופעות בכל המסגרות.

השחקן, שגדל במכבי נתניה ובה פרץ, רשם עד היום 27 הופעות במדי נבחרת ישראל הבוגרת. בתחילת עונת 2013/14 נמכר מהנתנייתים למכבי תל אביב, עמה זכה בשתי אליפויות, כאשר אחת מהן כמובן הייתה הטרבל הגדול ב-2014/15 תחת המאמן פאקו אייסטרן. כמו כן, היה שותף להעפלת הצהובים לשלב הבתים של ליגת האלופות ב-2015/16 וערך חמישה משחקים במסגרת שלב הבתים.

עומרי בן הרוש
עומרי בן הרוש | מאור אלקסלסי

כמן כן, לאחר שסמואל אלאבי סיכם בלוצרן השווייצרית, העסקה הושלמה סופית באמצעות סוכניו, אוהד כהן ואוראל בן זקן. מ.ס אשדוד תקבל לא פחות מ-1.1 מיליון דולר תמורת השחקן בן ה-20, שימריא כבר הערב לשווייץ.

סמואל אלאבי
סמואל אלאבי | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי