בית"ר לסוכנו של שועה: הסיכוי לעסקה נמוך. המשחק מול ק"ש בשבת

גורם בבירה: "חיפה לא מוכנה לשמוע על השאלה, לא נשלם". אפשרות: דוד או מלמד יגיעו לצד חלוץ זר: "פלייטר ועטר נראים מצוין, אבל אין לנו מספיק חלוצים בסגל". המפגש מול הצפוניים ייצא לדרך ב-20:15, בספורט3

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים העבירה למכבי חיפה מסר באמצעות דודו דהאן לפיה היא לא תרכוש את ירדן שועה, בטח לא במחיר בו נקבה – 1.4 מיליון יורו תמורת 60 אחוז מהכרטיס. מתברר כי ההצעה להעברת שועה עלתה באמצעות סוכנו החדש, דודו דהאן, שיצר אתמול קשר עם ראשי בית"ר והבהיר כי שועה עשוי לעזוב את מכבי חיפה ובירר האם המועדון מעוניין לרכוש אותו, זאת בעקבות המגעים שהתנהלו במהלך הקיץ, שלא צלחו לבסוף, להעברתו לבית וגן.

"בסכומים האלה, אין שום סיכוי שנרכוש אותו. הבהרנו לדהאן שנשמח לקלוט אותו בהשאלה, אבל חיפה לא מוכנה לשמוע. במצב הנוכחי, הסיכוי לעסקה נמוך", אמרו בבירה והעריכו כי החלוץ מחזיק בהצעה מאירופה.

בשלב זה, בית"ר הקפיאה את המגעים לצירוף קשר אחורי זר. דראפיץ' וברדה מתמקדים בהחתמת חלוץ זר שיחליף את ליוואי גרסיה, שעזב ועשויה לצרף גם חלוץ ישראלי במקום שלומי אזולאי, שדחה לאחרונה הצעה מהודו ובוחן כעת אפשרות לעבור לקפריסין או לטורקיה.

שלומי אזולאי | דני מרון

 כפי שפורסם כאן, גיא מלמד ודין דוד מועמדים. בבית"ר כבר בדקו אפשרות להעביר את חלוץ אשדוד בהשאלה עם אופציית רכישה, אך באשדוד מעדיפים עסקת מכירה. "פלייטר ועטר נראים מצוין באימונים, אבל אין לנו מספיק חלוצים בסגל", אמרו בבירה.  הקבוצה קיימה אתמול אימון ערב רגיל ומתכוננת לאפשרות שהמנהלת תודיע לה על קיום משחק בסוף השבוע.

בנושא אחר, משחק הליגה של בית"ר ירושלים נגד קריית שמונה, שנדחה שעות ספורות לפני שיצא לדרך ביום שני בשל הבדיקה של באסל שעבאן שחזרה עם תוצאה חיובית, יתקיים ביום שבת (20:15, שידור ישיר בספורט3), וזאת לאחר קבלת אישור משרד הבריאות לקיום המשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי