רשמית: ליוואי גרסיה סיכם בא.א.ק אתונה, דין דוד יחליפו?

שחקן הכנף עובר ליוון: "מודה לבית"ר שנענתה לבקשה שלי להתקדם גם כלכלית וגם מקצועית". חלוץ אשדוד מועמד, גם גיא מלמד. גם חלוץ זר נוסף צפוי להצטרף

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים כבר מתכוננת לעידן שאחרי ליוואי גרסיה. לאחר התלבטויות רבות בין ההצעות של א.א.ק אתונה ואולימפיאקוס, הערב (שני) זה הפך לרשמי – שחקן הכנף סיכם באתונה, יחתום בקבוצה לחמש שנים וירוויח חצי מיליון יורו לעונה. הטרינידדי נמכר ב-2.5 מיליון יורו תמורת 60 אחוז מהכרטיס, כאשר בית"ר תקבל מחצית מהסכום.

מי שסגר את העסקה היה בעלי המועדון משה חוגג שלאורך כל הימים האחרונים דחה מספר הצעות של היוונים וזאת משום שהאמין שלשחקן פוטנציאל מכירה גדול יותר. "ליוואי הוא מסוג השחקנים שגומרים לקסם של הכדורגל לקרות" אמר חוגג. מדובר באדם מצוין ושחקן יוצא מן הכלל, שקיבל הזדמנות אדירה להמשיך ולהפריח את הקריירה שלו. אני מאחל לו בהצלחה, ומקווה שימשיך להתקדם כמה שיותר".

גרסיה עצמו אמר: "אני מודה לבית"ר שנענתה לבקשה שלי להתקדם גם כלכלית וגם מקצועית ופעלה מתוך דאגה להמשך הקריירה שלי. אוהדי בית"ר היקרים, אני רוצה להגיד לכם תודה רבה על העונה הזאת ועל האהבה והתמיכה שקיבלתי מכם. היה לי את הכבוד לשחק עבורכם ועבור מועדון כל כך מפואר ואני מאחל לכם שרק תמריאו למעלה".

משה חוגג
משה חוגג | מאור אלקסלסי

כעצ במועדון מחפשים מחליף חוגג מתכוון להקצות חלק מהסכום שנכנס – עבור חיזוק לקבוצה. כפי שפורסם בספורט1 המועמדים הישראלים המובילים הם גיא מלמד ממכבי נתניה ודין דוד ממ.ס אשדוד שעבור האחרון דורשת קבוצתו כמיליון יורו עבור מחצית הכרטיס, סכום שבבית"ר עדיין לא ממהרים לשלם.

בנוסף, חוגג מחפש גם שחקן התקפה זר אך בניגוד לעבר ייתכן כי יגיע שחקן מנוסה ולאו דווקא שחקן צעיר כפי שהרבה להחתים. החלוץ הנוסף שיגיע יחליף את שלומי אזולאי שגם כן צפוי לעזוב.

בנוגע לקונטה, שקיבל אישור להמריא לצרפת לאחר האימון אתמול, בבית"ר הבהירו כי הוא לא נמכר עדיין לאף קבוצה אחרת ובכל מקרה לא ישוחרר בחינם. המטרה שלשמה טס היא להימנע מהסגר שיחול השבוע וכך יוכל לנוע בחופשיות בצרפת כדי למצוא את התחנה הבאה שלו. כרגע השחקן עדיין רשום כשחקן המועדון, אבל ההערכה היא כי היא תיפרד ממנו כבר בימים הקרובים.

דין דוד | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי